بار دیگر، آمازون به شما این امکان را می دهد که JBL Flip 6 باورنکردنی را با کمترین قیمت آن به دست آورید

چگونه دوست دارید که یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل قدرتمند و در عین حال فشرده اتاق نشیمن شما را تزئین کند؟ برخلاف آنچه که ممکن است فکر کنید، برای بدست آوردن یک اسپیکر عالی نیازی به ،ج ، مبلغ هنگفتی ندارید، به خصوص اگر پیشنهاد شگفت انگیز آمازون را در مورد فوق العاده تر JBL Flip 6 انتخاب کنید. این اسپیکر به پایین ترین قیمت خود رسید. ماه پیش، اما اکنون بزرگترین ،ده‌فروش آنلاین جهان به شما فرصت دیگری می‌دهد تا آن را با کاهش باورن،ی 32 درصد دریافت کنید. اگر در مورد رنگ اسپیکر جدید خود احساس خاصی دارید نگران نباشید – آمازون به شما اجازه می دهد بلندگوی JBL را در چندین رنگ گیر کنید. این پسر بد به ،وان یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل امروزی در بازار، به شما کمک می کند، بنابراین پیشنهاد می کنیم فوراً از این پیشنهاد استفاده کنید.

JBL فراتر از آن رفته است تا Flip 6 را به گزینه ای من، برای مصرف کننده تبدیل کند. بنابراین، همه چیزهایی که باید با این توله سگ داشته باشید – ساختاری بادوام و مستحکم، کیفیت صدای عالی نسبت به قیمت آن، اندازه قابل حمل، پشتیب، از برخی از ویژگی های منحصر به فرد JBL، و عمر باتری معقول.

حمل این توله سگ نه تنها آسان است – بلکه از ماجراجویی نیز جان سالم به در می برد! Flip 6 با امتیاز IP67 خود به راحتی با افت گاه و بی گاه آب و ذرات گرد و غبار مق، می کند. JBL همچنین پ،تیک باکیفیت را برای طراحی اسپیکر انتخاب کرد تا اطمینان حاصل کند که برای مدت طول، تری به خوبی نو باقی می ماند.

در حالی که بلندگوی JBL خیلی بلند نیست (که قابل انتظار است زیرا قطعاً بزرگ نیست)، یک ترفند جالب این است که می تو،د آن را از طریق ویژگی PartyBoost با چندین بلندگوی JBL جفت کنید. این به شما امکان می دهد تا 100 بلندگو را برای تجربه صدایی بی نظیر متصل کنید.

مسلماً نمی‌تو،د از طریق این بلندگو تماس تلفنی برقرار کنید و از دستیارهای صوتی نیز پشتیب، نمی‌کند. اما اگر مشکلی ندارید، بلندگوی JBL می تواند تقریباً برای هر موقعیت و موقعیتی یک مکمل ایده آل باشد. با این قیمت خیلی خوبه که نمیشه گذشت.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/jbl-flip-6-a،n-at-lowest-price-on-amazon_id153936

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.