چگونه می توانید سهم خود را از تسویه 25 میلیون دلاری اشتراک خانوادگی اپل دریافت کنید

ماه گذشته به شما گفتیم که اپل در مورد ویژگی اشتراک گذاری خانوادگی خود با 25 میلیون دلار توافق کرده است. در آن زمان، ما اطلاعاتی را که در مورد تسویه حساب داشتیم، و اینکه مدعیان ممکن است برای سهم خود از تسویه حساب دریافت کنند، به شما دادیم. طبق 9to5Mac، ما اکنون برخی اطلاعات به‌روز داریم که می‌خواهیم آن‌ها را به شما منتقل کنیم، از جمله مقدار پولی که ممکن است پس بگیرید و نحوه تشکیل پرونده برای دریافت سهم خود از تسویه حساب.
برای ،، که فراموش کرده اند، در این پرونده آمده است: “در نتیجه اقدامات فریبنده و گمراه کننده اپل، شاکیان و اعضای ک، مجبور شدند برنامه های مبتنی بر اشتراک را ،یداری کنند که اپل برای آنها هزینه های زیادی دریافت می کند، با این باور که آن برنامه ها می توانند با آنها به اشتراک گذاشته شوند. به شش عضو خانواده – در حالی که در واقع فقط برای تنها کاربر که اشتراک را تنظیم کرده بود در دسترس بودند.” به عبارت دیگر، تا سال 2019 اپل به نظر می رسید که اشتراک گذاری خانوادگی توسط برخی از برنامه هایی که از آن پشتیب، نمی ،د پشتیب، می شود.
در این دادخواست که با ،وان والتر پیترز علیه اپل شناخته می شود، ادعا شده است که “اپل میلیون ها دلار فروش متقلبانه به افرادی داشته است که اپل به آنها گفته بود که تا شش نسخه از یک برنامه را دریافت کرده اند، در حالی که تنها یک نسخه دریافت می ،د.” تسویه 25 میلیون دلار قبلاً 10 میلیون دلار یا 40 درصد برای پرداخت هزینه های وکالت کاهش یافته است. 15 میلیون دلار باقیمانده بین افرادی که ادعای قانونی ارائه می کنند ت،یم می شود. حدا،ر پرداخت برای هر نفر 50 دلار خواهد بود.
برای واجد شرایط بودن برای دریافت قط،امه، باید مقیم ایالات متحده باشید. همچنین باید بین 21 ژوئن 2015 تا 30 ژانویه 2019 با حداقل یک شخص دیگر در اشتراک گذاری خانواده Apple ثبت نام کرده باشید. تاریخ.
برای ارسال یک ادعا، روی این پیوند کلیک کنید که شما را به وب‌سایت Walter Peters v. دستورالعمل های موجود در صفحه را دنبال کنید. بسیاری از کاربران واجد شرایط آیفون قبلا نامه ای دریافت کرده اند که شامل شناسه پرداخت و پین در بالای نامه است. از این اعداد می توان برای ارسال درخواست خود به صورت آنلاین استفاده کرد. اگر چنین نامه ای دریافت نکردید، می تو،د فرم را از وب سایت پرینت بگیرید و در ادعای خود پست کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/apple-might-owe-you-part-of-25-million-dollar-settlement_id153956