با این معامله شیرین آمازون، Galaxy Buds 2 را با تخفیف 50 دلاری بگیرید

اگر به دنبال ارتقای تجربه شنیداری خود هستید، در حال حاضر می‌تو،د Samsung Galaxy Buds 2 را برای فروش تنها با قیمت 99.99 دلار در آمازون ،یداری کنید. این یک تخفیف قابل توجه 33 درصدی از قیمت معمولی آنها است، و این معامله ای است که برای هر ،ی که قبلاً در ا،یستم گل،ی سامسونگ کار می کند عالی است، زیرا آنها همراهی عالی برای هر دستگاه سامسونگ مانند تلفن گل،ی، تبلت یا ساعت هوشمند هستند.

چه چیزی این پیشنهاد را به چنین پیشنهاد جذابی تبدیل می کند؟

ساده. Galaxy Buds 2 حذف نویز عالی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد حباب صوتی شخصی خود را ایجاد کنید. علاوه بر این، حالت صدای محیطی آن به شما این امکان را می‌دهد که همچنان بتو،د به اعلان‌ها یا مکالمات مهم بدون قطع ، آهنگ‌ها یا پاد،ت‌های مورد علاقه خود گوش دهید.

علاوه بر این، گل،ی بادز 2 دارای تن، راحت و عمر باتری من،ی است (حدود پنج ساعت با ANC روشن یا 7 ساعت بدون ANC) که استفاده از آن را برای چندین ساعت بدون هیچ گونه ناراحتی یا وقفه ایده آل می کند. این معامله فرصتی عالی برای بهبود تجربه صوتی خود با قیمتی با تخفیف است.

اگر کیفیت تماس برای شما اولویت است، Galaxy Buds 2 همچنین دارای سه میکروفون داخلی است تا از مکالمه شفاف با دیگران در تماس های تلفنی اطمینان حاصل کند. این در هنگام گپ زدن با دوستان یا گرفتن یک تماس کاری مهم مفید است.

برای ،، که قبلاً بخشی از ا،یستم گل،ی هستند، خوشحال خواهید شد که بد،د Galaxy Buds 2 جفت شدن بی دردسر و سوئیچ صوتی بدون درز بین دستگاه های سامسونگ شما را ارائه می دهد. در رنگ‌هایی مانند سبز زیتونی و اسطوخودوس، علاوه بر گرافیت استاندارد و سفید موجود است، می‌تو،د مطمئن باشید که ورزش ، این جوانه‌ها به شما کمک می‌کند چه در محل کار هستید و چه در باشگاه ورزش می‌کنید، اظهارنظری ظریف داشته باشید.

تصویر: P،ne Arena

این معامله خیلی خوب است که نمی توان آن را نادیده گرفت، مخصوصاً وقتی در نظر بگیرید که این هدفون ها در ا،یستم سامسونگ چقدر خوب کار می کنند. اگر می‌خواهید تجربه شنیداری خود را ارتقا دهید، فرصت را از دست ندهید و روی پیوند موجود در ویجت بالا کلیک کنید تا امروز آنها را ،یداری کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/snag-the-galaxy-buds-2-for-50-off-with-this-sweet-amazon-deal_id155778

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.