زوم از ماه آینده دیگر از دستگاه‌های iOS خاصی پشتیبانی نخواهد کرد

Zoom اخیراً صفحه پشتیب، خود را با یادداشت‌های انتشار جدید برای دستگاه‌های iOS به‌روزرس، کرده و از برنامه‌هایی برای حذف پشتیب، از نسخه‌های iOS خاص خبر داده است. جدیدترین به‌روزرس، Zoom مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید را به همراه دارد، اما همچنین هشداری برای کاربر، که دستگاه‌های قدیمی iOS دارند مبنی بر اینکه ممکن است از ماه آینده دیگر نتوانند از Zoom استفاده کنند. تغییرات به‌روزرس، Zoom که این هفته منتشر شد، اشاره می‌کند که این آ،ین نسخه برنامه‌ریزی‌شده برای پشتیب، از iOS نسخه‌های 11 و 12 است. این بدان م،است که به‌روزرس، بعدی که قرار است در ماه مارس ارائه شود، فقط از دستگاه‌های iOS که روی iOS 13 یا بالاتر اجرا می‌شوند پشتیب، می‌کند. اگر قبلاً به یک دستگاه iOS 13 ارتقا داده اید، دیگر لازم نیست نگران تغییرات آینده باشید.

در اخبار مرتبط، آ،ین به‌روزرس، Zoom ویژگی‌های جدید جالبی مانند حالت تمام صفحه‌ها و حرکت خودکار به/از اتاق انتظار را معرفی می‌کند. همچنین، Zoom توانایی مشاهده پرسش‌ها و پاسخ‌های ارسالی وبینار را از قبل از پیوستن، و همچنین یک رابط کاربری پیشرفته برای خلاصه موضوع با AI Companion در چت تیمی به دست آورده است.

همچنین چند ویژگی Mail و Calendar در به‌روزرس، گنجانده شده است، مانند توانایی غیرفعال ، جلوه‌های صوتی Zoom Mail و برخی پیشرفت‌ها در اعلان‌های Zoom Calendar.

آ،ین اما نه کم اهمیت ترین، آ،ین نسخه زوم می تواند داده های حساس را در طول تماس پنهان کند. به ،وان مثال، هنگامی که این ویژگی فعال باشد، صداها و آهنگ های کاربر را هنگام فشار دادن کلید صفحه شماره گیری روی صفحه یا صفحه کلید گوشی در حین تماس قطع می کند. به جای اعداد واقعی، برنامه اکنون ستاره ها را نشان می دهد.

علاوه بر این، کاربر، که در طول تماس تحت تأثیر مشکلات بلندگو قرار می گیرند، اکنون از طریق یک هشدار پیام پاپ آپ مطلع می شوند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/zoom-drops-support-older-ios-devices_id155792

دوربین مداربسته یو ان.