یک معامله بزرگ، گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی‌متری جاودانه را زیر 300 دلار در آمازون به ارمغان می‌آورد

اگر به شما بگوییم معامله ای به شما امکان می دهد نسخه بزرگتر گل،ی واچ 6 ک،یک بی انتها را با قیمت کمتر از 300 دلار ،یداری کنید، چه؟ ما با هم شوخی نمی کنیم! آمازون در واقع مدل 47 میلی‌متری بلوتوثی را با قیمتی فوق‌العاده می‌فروشد. اگر به اندازه کافی سریع هستید، می تو،د 31٪ در یکی از بهترین ساعت های Galaxy صرفه جویی کنید.

کاهش زمان محدود 31% معادل 132 دلار پس انداز است. این یک معامله افسانه ای است، به ویژه به این دلیل که فروشنده شخص ثالثی آن را ارائه نمی دهد. نه، این خود آمازون است که به طرز شگفت انگیزی سخاوتمندانه عمل کرده است، و برای اولین بار! در واقع، تا آنجا که ما می د،م، این نسخه خاص قبلاً توسط تاجر (باز هم نه یک فروشگاه شخص ثالث) با چنین قیمت های پایینی فروخته نشده است!

این ساعت هوشمند ممکن است مانند Garmin Vivoactive 5 عمر باتری مشابهی نداشته باشد. اما تقریباً همه جعبه های دیگر را نشان می دهد! اولا، طراحی فوق العاده ای دارد که نه تنها شگفت انگیز به نظر می رسد، بلکه فوق العاده قوی است. این پوشیدنی همچنین تمام ویژگی‌هایی را که احتمالاً برای استفاده روزمره به آن نیاز دارید، در خود جای داده است. بهترین ،مت؟ تا زم، که به اندازه کافی سریع باشید تا آن را از طریق قرارداد محدود آمازون دریافت کنید، این مبلغ 430 دلاری را برای شما جبران نمی کند.
سامسونگ هیچ حسگر یا ویژگی را در اینجا از دست نداده است، بنابراین شما همه چیز را از برنامه نوار قلب و حسگر BIA گرفته تا ردیابی تن، اندام و ایمنی و فراتر از آن دارید. آنچه در اینجا به خصوص جالب است این است که گل،ی واچ 6 ک،یک در واقع اگر بی نظمی در ضربان قلب را حس کند، می تواند به شما هشدار دهد. امیدواریم در این مورد نگران نباشید، اما خوب است بد،د که این ویژگی بالقوه نجات دهنده را دارید.
عمر باتریش چطوره؟ ما اندازه‌گیری کرده‌ایم که این ساعت‌های پوشیدنی به‌راحتی بین ۳۶ ساعت شارژ با استفاده منظم دوام می‌آورد، که عمدتاً با آنچه دیگر ساعت‌های هوشمند برای عاشقان اندروید ارائه می‌دهند برابری می‌کند.

نمی توان آن را انکار کرد: با آن قیمت آمازون، Watch 6 Cl،ic یک موفقیت مطمئن برای تقریباً هر کاربر گل،ی است که به دنبال پوشیدنی بعدی خود است. به خاطر داشته باشید که چنین پیشنهادهای زیبا به ندرت برای مدت طول، در فروشگاه تجارت الکترونیک زنده می مانند. بنابراین، اگر یک ساعت جدید سامسونگ با قیمت کمتر از 300 دلار می‌خواهید، اکنون زمان آن رسیده است که اقدام کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/galaxy-watch-6-cl،ic-under-300-dollars_id157884

امیرعبداللهیان با پادشاه عمان دیدار کرد.