اکنون دو برنامه جدید Play Store را می توان به طور همزمان دانلود و بر روی یک گوشی اندرویدی نصب کرد

طبق 9to5Google، به نظر می رسد که پیشرفت خوبی در اندروید ایجاد شده است. این پلتفرم اکنون دو برنامه را به‌طور همزمان روی گوشی‌های اندرویدی شما نصب می‌کند، به‌جای اینکه منتظر بمانند تا یکی قبل از شروع با برنامه دوم تمام شود. برای مشاهده آن در عمل، باید دو برنامه نسبتاً سنگین را نصب کنید. 9to5Google توصیه می‌کند دو برنامه را از بین این سه برنامه سنگین انتخاب کنید: Google Docs، Google Sheets و Google Slides. خواهید دید که جفتی که انتخاب می کنید به جای اینکه منتظر بم،د تا یکی قبل از شروع دومی تمام شود، همزمان دانلود و نصب می شود.

می‌تو،د برنامه‌ها را هنگام دانلود و نصب بر روی گوشی خود از طریق فروشگاه Play یا صفحه اصلی خود نظارت کنید. نصب همزمان برنامه جدید فقط زم، در دسترس است که بخواهید برنامه های جدیدی را به تلفن خود اضافه کنید و فقط روی دو برنامه در یک زمان کار می کند. بنابراین تعداد انگشت شماری برنامه را برای نصب انتخاب نکنید و انتظار داشته باشید که همزمان به گوشی شما اضافه شوند. هر برنامه ای که بیش از دو برنامه به طور همزمان نصب شود، در تلفن شما به ،وان “در انتظار” نشان داده می شود.

شاید چون این چیزی نیست که اغلب در مکالمه مطرح می شود، احتمالاً نمی دانستید که کاربران آیفون می توانند سه برنامه را به طور همزمان از اپ استور دانلود و نصب کنند. اما بیایید به اندروید برگردیم، درست است؟ همانطور که اشاره کردیم، به‌روزرس،‌های همزمان اندروید فقط برای نصب‌های جدید هستند و روی به‌روزرس،‌های برنامه‌ها کار نمی‌کنند، حتی اگر بتواند مفیدتر باشد. به این دلیل که ا،ر کاربران گوشی های هوشمند در نهایت به روز رس، برنامه های بیشتری را نسبت به برنامه های جدید نصب می کنند.

زم، که در حال راه اندازی یک برنامه جدید هستید، قادر به دانلود و نصب دو برنامه در یک زمان خواهید بود تلفن اندرویدی. به جای اینکه مجبور باشید گوشی خود را تک به تک با اپلیکیشن ها پر کنید، می تو،د با استفاده از روش کشتی نوح با دانلود و نصب دو به دو اپلیکیشن ها در زمان خود صرفه جویی کنید.

این ویژگی جدید در گوشی‌ها و تبلت‌های پی،ل با اندروید 14 و نسخه 40.6.31 پلی استور مشاهده شده است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/two-play-store-apps-can-now-download-simultaneously_id157808

کتاب شیمی مواد غذایی.