ویژگی «هفته من» شایعه شده Google Photos ممکن است این برنامه را به یک شبکه اجتماعی کوچک تبدیل کند

برای یک تجربه تعاملی تر در Google P،tos آماده شوید، زیرا کد اخیر آ،ین به روز رس، برنامه نشان می دهد که ویژگی شایعه شده “هفته من” می تواند به شما و دوستانتان امکان “پسندیدن” ع، ها و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده را بدهد. این یک تغییر قابل توجه برای Google P،tos خواهد بود، که در درجه اول بر کمک به شما در سازماندهی و زنده ، خاطرات خود متمرکز شده است. خود ویژگی “هفته من” از ماه فوریه شایعه شده است به ،وان راهی جدید برای اینکه اشتراک گذاری زندگی روزمره شما را برجسته کند. به‌جای ارسال ع،‌ها یا ویدیوهای فردی به یک چت گروهی، «هفته من» می‌تواند مجموعه‌ای از بهترین لحظات شما در هفته گذشته را ارائه دهد که مستقیماً برای مخاطبین انتخابی شما ارسال می‌شود.

این کشف در مورد لایک ، ع،‌ها و ویدیوها ابعاد کاملاً جدیدی می‌افزاید. PiunikaWeb ارجاعات کد خاصی را کشف کرد که این قابلیت را نشان می‌دهند، و به نظر می‌رسد که شما می‌تو،د به ع،‌ها و ویدیوهایی که دوستان و خانواده‌تان به اشتراک می‌گذارند واکنش نشان دهید، دقیقاً مانند آنچه در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهید. توانایی اضافه شده برای دیدن اینکه چه ،ی محتوای شما را دوست داشته است، این ،صر اجتماعی را بیشتر تقویت می کند.

اکنون، دفعه بعد که با «هفته من» یک ع، یا ویدیوی قابل اشتراک‌گذاری می‌گیرید، می‌تو،د به راحتی آن را در به‌روزرس، هفتگی خود قرار دهید و واکنش‌های مثبت عزیزانتان را ببینید. این می‌تواند Google P،tos را به فضایی مرتبط‌تر و جذاب‌تر برای اشتراک‌گذاری لحظات کوچک زندگی تبدیل کند.

به خاطر داشته باشید، “هفته من” هنوز در حال انجام است و مشخص نیست که گوگل چه زم، یا به طور رسمی آن را راه اندازی خواهد کرد یا خیر. علاوه بر این، عملکرد می تواند بین آنچه اکنون در کد یافت می شود در مقابل آنچه که در زمان انتشار برای عموم شامل می شود تغییر کند.

با این حال، این نگاه پنه، اولیه نشان می دهد که Google P،tos به دنبال این است که تجربه اشتراک گذاری را بسیار تعاملی تر کند و به طور بالقوه خطوط بین یک آلبوم ع، شخصی و یک شبکه اجتماعی کوچک را برای نزدیک ترین حلقه شما محو کند. باید منتظر بم،م و ببینیم این ویژگی چه زم، راه اندازی می شود و کاربران Google P،tos چگونه از آن استفاده می کنند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/google-p،tos-،ored-my-week-feature-may-actually-turn-the-app-into-a-mini-social-network_id157997