روشی که با برنامه های آیفون خود کار می کنید می تواند به عمر باتری و عملکرد آن آسیب برساند

پیشرفت‌های فناوری باتری با پیشرفت‌های موجود در گوشی‌های هوشمند همگام نبوده است. این بدان م،است که ا،ر گوشی‌های هوشمند برتر باید هر روز شارژ شوند و تنها تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند دو روز از آن استفاده کنند، اما به شرطی که بسیار مراقب باشید. در حالی که سازندگ، مانند اپل نکات خاص خود را برای به حدا،ر رساندن عمر باتری دارند، اما این امر باعث نشده است که مردم از هک‌های خود جلوگیری کنند و گزارش جدیدی یکی از آنها را آشکار کرده است که ممکن است در واقع برع، عمل کند.

نادیده گرفتن این اطلاعات مهم آسان است و ممکن است زیاد به آن فکر نکنید، اما اگر کاری است که انجام می دهید، ممکن است بخواهید این عادت را کنار بگذارید زیرا با بستن برنامه ها هیچ لطفی به آیفون خود نمی کنید.

افسانه ای وجود دارد که بستن برنامه های در حال اجرا در پس زمینه عملکرد را بهبود می بخشد و عمر باتری را افزایش می دهد، اما این درست نیست. وقتی به برنامه دیگری منتقل می‌شوید، برنامه‌هایی که قبلاً استفاده می‌کردید در حالت تعلیق قرار می‌گیرند که در آن از منابع سیستم استفاده نمی‌کنند.

ا،ر برنامه ها مقدار بسیار کمی انرژی در پس زمینه مصرف می کنند، بنابراین با بستن آنها چیز زیادی به دست نخواهید آورد. در واقع، بستن برنامه‌ها به محض اینکه کارتان را با آن‌ها تمام کردید، برای حفظ عمر باتری، مع، است، زیرا برخی از کارشناسان معتقدند برای بارگذاری یک برنامه در مقایسه با پرش دوباره به آن، انرژی بیشتری لازم است.

بارگیری یک برنامه از ابتدا به این م،ی است که باید از فضای ذخیره سازی مقداردهی اولیه شود، که از نظر تئوری آیفون شما را کندتر می کند.

اگر دوست ندارید آیفون خود را زیاد شارژ کنید، مراحل دیگری نیز وجود دارد که می تو،د برای ماندگاری بیشتر آن انجام دهید، از جمله کم نور ، صفحه نمایش و فعال ، حالت کم مصرف.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/The-way-you-handle-your-iP،ne-apps-could-be-hurting-battery-life-and-performance_id157804

اسانس و طعم دهنده.