وب سایت سازنده کیس چهار مدل پیکسل را در پاییز امسال نشان می دهد

در ماه مارس، شایعه‌ای هیجان‌انگیز از مرکز شایعات منتشر شد که هدف آن طرفداران پی،ل بود. علاوه بر پی،ل 9 و پی،ل 9 Pro، گویا گوگل قصد داشت Pixel 9 Pro XL را عرضه کند و نام تجاری “XL” را که تا زمان عرضه Pixel 5 برای نشان دادن مدل پی،ل با اندازه بزرگتر استفاده می شد، بازگرداند. را پی،ل 9 انتظار می رفت که دارای صفحه نمایش 6.03 اینچی باشد پی،ل 9 شایعه شده بود که Pro دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است و ظاهراً صفحه نمایش 6.8 اینچی آن را تزئین می کند. پی،ل 9 Pro XL. هدف ارائه یک مدل Pro با اندازه کوچکتر مانند اپل بود.
اما طبق گفته Android Aut،rity، این بدان م،ا نیست که در اکتبر امسال شاهد چهار مدل جدید پی،ل نخواهیم بود. علاوه بر این سه پی،ل 9 گوشی‌های هوشمند، دومین مدل Pixel Fold ممکن است در پاییز امسال عرضه شود. در ماه فوریه، رندرهایی از Pixel Fold 2 منتشر شد که به جای نوار نمادین پی،ل دوربین که از زمان انتشار سری Pixel 6 در سال 2021 بخشی از طراحی پی،ل بوده، جزیره دوربین عقب را نشان می دهد.
Thinborne سازنده کیس، چهار کیس جدید پی،ل را فهرست کرده است. موارد جدیدی برای پی،ل 9، پی،ل 9 حرفه ای، و پی،ل 9 Pro XL. همچنین موردی برای Pixel Fold 2 وجود دارد که جالب است زیرا شایعات قبلی گفته بودند که گوگل دنباله گوشی تاشو خود را پی،ل 9 Pro Fold. با توجه به اینکه تنها ماه می است، احتمالاً گوگل هنوز تصمیم نهایی در مورد نام دستگاه اتخاذ نکرده است و بنابراین Thinborne آن را Pixel Fold 2 در حال حاضر، درست همانطور که ما انجام می دهیم.
را Pixel Fold 2 انتظار می رود صفحه نمایش 6.4 اینچی پوششی (6.6 اینچی با احتساب گوشه ها) و صفحه نمایش داخلی با وزن 7.9 اینچ (8.1 اینچ با گوشه ها) داشته باشد. در حالی که Google I/O 2024 سه‌شنبه آینده برگزار می‌شود، می‌تو،م پیش‌نمایش این چهارگانه را دریافت کنیم، اگرچه معرفی غیرمنتظره Pixel 8a امروز احتمالاً این ایده را در نظر گرفته است. نتیجه نهایی این است که ما در نهایت با چهار پی،ل جدید از جمله پی،ل در ماه اکتبر خواهیم رسید Pixel Fold 2. به هر حال، توجه داشته باشید که مورد برای Pixel Fold 2 آن جزیره دوربین عقب را که در رندر دیدیم در خود جای می دهد!

اگر قصد دارید یکی از این سه مورد را انتخاب کنید پی،ل 9 گوشی، این را در نظر داشته باشید. ما انتظار داریم که اولین پردازشگر اپلیکیشن Tensor که توسط گوگل سفارشی شده است تا سال 2025 وارد بازار شود و سری پی،ل 10 (یا پی،ل ای،) را تامین کند. بنابراین، اگر باید صرفه‌جویی کنید، بهتر است به‌جای این‌که به دنبال مدل‌های پی،ل سال آینده باشید، منتظر بم،د. پی،ل 9 خط

منبع: https://www.p،nearena.com/news/three-pixel-9-p،nes-one-pixel-fold-2-adds-up-to-four-pixel-p،nes-october_id158085