هیئت سه قاضی می گوید پلیس می تواند شما را مجبور کند قفل گوشی خود را با استفاده از اثر انگشت یا چهره خود باز کنید

اگر نگران این هستید که پلیس متوجه کار غیرقانونی شما با مراجعه به تلفن خود شود، ممکن است بخواهید از بیومتریک مانند اسکنر اثر انگشت یا تشخیص چهره صرفنظر کنید تا قفل گوشی خود را باز کنید و از رمز عبور استفاده کنید. دلیلش این است که دادگاه‌ها از گذرواژه‌ها و رمزهای عبور محافظت بیشتری کرده‌اند، زیرا مظنون را م،م می‌کنند تا از مغز خود برای فراخو، آنها استفاده کند. چنین افکاری نسبت به اثر انگشت روی انگشت یا ویژگی های صورت شما که با تشخیص چهره استفاده می شود، محافظت قانونی بیشتری دارند.

اندرو کراکر، مدیر پرونده های نظارتی در گروه حقوق دیجیتال Electronic Frontier Foundation (EFF)، به Gizmodo گفت: “توافق عمومی این بوده است که حفاظت اصلاحیه پنجم برای رمزهای عبور بیشتر از موارد بیومتریک است. متمم پنجم بر این موضوع متمرکز است که آیا شما وقتی پلیس از شما خواسته می‌شود کاری انجام دهید، باید از محتویات ذهن خود استفاده کنید و با بازگرداندن رمز عبور و گفتن رمز عبور به آنها، به وضوح آنچه در ذهن شما وجود دارد، آشکار می‌شود.”

پرونده رسیدگی شده در دادگاه تجدیدنظر در مورد راننده ای بود که با مقادیر زیادی مواد مخدر توسط پلیس دستگیر شد. شرایط آزادی مشروط مظنون از وی خواسته بود تا رمز عبور دستگاه خود را ارائه کند، اگرچه به داده های بیومتریک اشاره نشده بود. هیئت سه قاضی در حکم خود گفت که از اقدام پلیس برای وادار ، مظنون به استفاده از اثر انگشت خود برای باز ، قفل گوشی خود چشم پوشی می کند “زیرا این کار نیازی به تلاش شناختی ندارد و آن را در همان دسته خون گیری یا خون گیری قرار می دهد. اثر انگشت گرفته شده در هنگام رزرو، و صرفا ارائه شده است [police] با دسترسی به منبع اطلاعات بالقوه.”

برای تکرار، اگر نگران این هستید که پلیس شما را مجبور به باز ، قفل گوشی خود برای دسترسی به داده های مجرمانه کند، بهترین کاری که می تو،د انجام دهید این است که قبل از ،وج از خانه، تمام مشخصات بیومتریک را غیرفعال کنید و قفل دستگاه تلفن خود را با استفاده از رمز عبور باز کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/court-ruling-cops-can-force-suspect-to-unlock-p،nes-using-biometrics_id157795