قرارداد جدید درخشان گلکسی اس 24 را با بهترین قیمت در آمازون برای مدت کوتاهی عرضه می کند

چندی پیش، آمازون و Best Buy اولین تخفیف‌های قابل توجه‌تر را در Galaxy S24 سامسونگ با هوش مصنوعی ارائه ،د. در آن زمان، این گوشی هوشمند ۷۵ دلار در تمام رنگ‌های موجود تخفیف داشت. به سرعت به امروز بروید، و ما یک پیشنهاد دیگر، این بار بسیار بهتر در آمازون داریم. در حال حاضر، شما می تو،د 100 دلار در مدل 128 گیگابایتی صرفه جویی کنید، که همچنین آن را با بهترین قیمت به فروش می رساند!

درست است! این گوشی رده بالا هرگز تا این حد سخاوتمندانه تخفیف نداشته است! علاوه بر این، تاجران رقیب Best Buy و Walmart هیچ معامله مداومی روی این نسخه ذخیره‌سازی خاص ندارند. بنابراین، اگر می‌خواهید گوشی اندرویدی را با بهترین قیمت ،یداری کنید، عجله کنید، زیرا مطمئناً قرارداد آمازون به زودی منقضی می‌شود.

برخی از محصولات صرفاً به این دلیل ارزش ،ید دارند که تخفیف آنقدر خوب است که واقعی نباشد. خوب، این مورد در مورد باور ن،ی نیست گل،ی اس 24. بدون شک کاهش قیمت آن بیش از حد جذاب است، اما مطمئناً این گوشی حتی با MSRP کامل خود ارزش آن را دارد.

با حدود 700 دلار، شما یک صفحه نمایش 6.17 اینچی OLED با نرخ رفرش 1-120 هرتز و حدا،ر روشنایی 2600 نیت دارید. حاشیه‌های نازک به تجربه همه جانبه می‌افزایند و رنگ‌های روشن و واضحی را به شما می‌دهند که به احتمال زیاد عاشق آن خواهید شد.

جدای از آن، این گوشی به لطف پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 خود، عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهد. با آن، این پسر بد بسیار توانایی بیشتری نسبت به سلف خود، S23 دارد. بیایید تنظیمات دوربین را فراموش نکنیم که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ را خواستنی تر می کند.

این دستگاه دارای یک سیستم دوربین سه گانه در پشت است که از یک سنسور اصلی 50 مگاپی،لی، یک واحد زوم 3X 10 مگاپی،لی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپی،لی تشکیل شده است. شما نمی تو،د انتظاری از ع، هایی با ظاهر باورن،ی داشته باشید. در ،مت جلو، دستگاه دارای یک دوربین 12 مگاپی،لی است. در مورد باتری، شما یک باتری 4000 میلی آمپری دارید که باید تقریباً 8.5 ساعت پخش ویدیو را دوام بیاورد.

وقتی پشتیب، نرم افزاری طول، و ترفندهای هوش مصنوعی فانتزی را به معا، اضافه کنید، گوشی هوشمندی به دست می آورید که واقعاً سزاوار توجه شماست. به خصوص اکنون که آمازون آن را برای مدت کوتاهی با بهترین قیمت به فروش می رساند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/galaxy-s24-best-price-amazon_id158072