نسخه بازطراحی شده Google Maps که برای اولین بار در فوریه دیده شد، بازگشت

در ماه فوریه به شما درباره تغییر طراحی رابط کاربری گفتیم که ظاهراً در حال آمدن به نسخه اندروید Google Maps است. این ظاهر تازه، رابط‌های کاربری تمام صفحه را با برگه‌هایی جایگزین کرد که به کاربر امکان می‌داد نقشه‌های بیشتری را در پس‌زمینه مشاهده کند که برخی از مناطقی را که او در حال پیمایش است نشان می‌دهد. هدف این است که حداقل بخشی از نقشه در پس‌زمینه در سراسر برنامه نمایش داده شود. این نقشه ها را می توان با ضربه زدن بر روی نماد “،وج” (به نظر می رسد حرف “X”) که در کنار نماد اشتراک گذاری قرار دارد بسته شود. اما گوگل این طراحی مجدد را مدتی پس از ظهور انجام داد.
به گفته 9to5Google، این تغییرات به برخی از گوشی‌های اندرویدی بازمی‌گردند زیرا به نظر می‌رسد گوگل یک بار دیگر در حال آزمایش رابط کاربری بازطراحی شده است. برخی تغییرات اضافی در این نسخه از Maps وجود دارد، زیرا صفحات دو پشتی که در ظاهر جدید که در ماه فوریه آزمایش می‌شدند، با صفحات تک جایگزین شده‌اند. با انجام این کار ظاهری تمیزتر به برنامه می‌دهد و اطلاعات کمی بیشتر را برای کاربران در پس‌زمینه مشاهده می‌کند.

تغییر دیگری در بالای صفحه نمایش Google Maps رخ می دهد که در آن ،مت بالا اکنون فقط دو فیلد دارد. یک فیلد شامل مک، است که ناوبری از آنجا شروع می شود و فیلد دیگری نشان می دهد که ناوبری کجا به پایان می رسد، همچنین به ،وان مقصد شما شناخته می شود. این زمینه ها دیگر لبه به لبه نیستند و گزینه های حالت حمل و نقل مانند رانندگی، حمل و نقل عمومی، پیاده روی، سواری و دوچرخه سواری به پایین صفحه نمایش منتقل می شوند.

رابط کاربری بازطراحی شده در نسخه 11.127.x در نسخه اندروید Google Maps مشاهده شده است، اگرچه به نظر می رسد هنوز یک به روز رس، سمت سرور است و به نظر می رسد ساخت در این مرحله یک کالای کمیاب است. Pixel 6 Pro من که آ،ین نسخه بتا اندروید 15 را اجرا می کند، هنوز این نوع نقشه گوگل را ندارد و نسخه 11.126.0103 را اجرا می کند. می‌تو،د با رفتن به آن، بررسی کنید که ببینید کدام نسخه از Google Maps روی گوشی شما اجرا می‌شود تنظیمات > برنامه ها > نقشه های گوگل؛ به پایین صفحه بروید تا ببینید کدام نسخه را دارید.

امیدواریم، گوگل تصمیم بگیرد که به نسخه بازطراحی شده گوگل مپ پایبند باشد و به جای بازی ، بازی «امروز اینجا و فردا رفته» که این شرکت به آن علاقه دارد، آن را برای همه کاربران اندروید منتشر کند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/google-maps-redesign-returns_id157985