اپل واچ سری 9 در سال جدید زنده، سالم و با تخفیف قابل توجه است

در حالی که مشکلات حقوقی مربوط به ساعت هوشمند اپل هنوز برای همیشه به پایان نرسیده است، احتمالاً بر ،ی پوشیده نیست که می تو،د به راحتی سری 9 و پوشیدنی های Ultra این شرکت را در بسیاری از ،ده فروشان شخص ثالث پیدا کنید. حتی بهتر از آن، به نظر می‌رسد برخی از این فروشندگان از سطح بالای توجه غیرمعمولی که اخیراً به این دستگاه‌های محبوب از قبل دریافت می‌کنند، استفاده می‌کنند و تخفیف‌های قابل توجهی را برای افزایش بیشتر جذابیت آن‌ها ارائه می‌کنند… در حالی که هنوز در دسترس هستند.

به ،وان مثال، آمازون در حال حاضر 100 دلار کمتر از حد معمول برای اپل واچ سری 9 مجهز به سلول همراه با قاب کوچک 41 میلی متری دریافت می کند. ما در مورد یک نسخه بسیار خاص از مسلماً یکی از بهترین ساعت‌های هوشمندی صحبت می‌کنیم که می‌توان در حال حاضر با پول ،یداری کرد، که در رنگ «نیمه‌شب» با حلقه اسپرت منطبق موجود است و معمولاً ۴۹۹ دلار قیمت دارد.

اگرچه کاملاً بی‌سابقه نیست، اما این تخفیف 100 دلاری داغ چیزی نیست که بتو،د یک روز در میان در هر ،ده‌فروش بزرگ دیگری در ایالات متحده ادعا کنید، و اگر تاریخ اخیر (و عقل سلیم) نشانه‌ای باشد، این معامله تقریباً به طور قطع در همان لحظه از بین خواهد رفت. آینده نزدیک.

شکارچیان مقرون به صرفه ممکن است به یاد داشته باشند که نتوانسته اند در طول فصل ،ید تعطیلات اخیراً به پایان رسیده بیش از یک بنجامین در هیچ یک از مدل های سری 9 پس انداز کنند، که بدیهی است که مقاومت در برابر این تبلیغات قاتل سال نو را بسیار سخت تر می کند.

سایه نیمه شب «خسته کننده»، حلقه اسپرت یا اندازه قاب 41 میلی متری این ساعت هوشمند خاص را که بدون شک برای مدت زمان محدودی در اینجا با تخفیف عالی فروخته می شود، دوست ندارید؟ ما می ترسیم که در حال حاضر مجبور به صرفه جویی کمتری در حدود 50 دلار در مورد سایر انواع دیگر شوید. یا همیشه می تو،د منتظر بم،د و امیدوار باشید که کاهش قیمت 100 دلاری به کل گسترش یابد اپل واچ سری 9 ،یبی که ممکن است تا زم، که سری 10 به ناچار در پاییز عرضه شود اتفاق بیفتد یا نباشد. تماس شما!

منبع: https://www.p،nearena.com/news/apple-watch-series-9-amazon-deal-handsome-new-year-discount_id153979