هوش مصنوعی در گوشی پرچمدار جدید لباس های سوژه ها را جدا می کند و آنها را برهنه نشان می دهد

ویژگی‌های هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند رایج‌تر می‌شوند. چند سال پیش، بسته به صحنه‌ای که از آن ع،‌برداری می‌شود، الگوریتم‌های هوش مصنوعی محدود به بهینه‌سازی خودکار تنظیمات دوربین‌های گوشی بسته به صحنه ع،‌برداری می‌شدند. اکنون از هوش مصنوعی برای ویرایش ع،‌ها و فیلم‌ها، پاسخ به پرسش‌ها، امکان انجام مکالمات تلفنی در زمان واقعی در میان افرادی که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند و موارد دیگر استفاده می‌شود.

با این حال، همه ویژگی های هوش مصنوعی مورد استقبال کاربران گوشی های هوشمند قرار نمی گیرد. به گفته گوانگ مینگ دیلی (از طریق Gizmo،a)، مدل پرچمدار برتر هوآوی Pura 70 Ultra که به تازگی معرفی شده است دارای ویژگی حذف اشیا مبتنی بر هوش مصنوعی است که روی ع، ها کار می کند. چندین پست در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی Weibo شامل نمونه‌هایی است که نشان می‌دهد چگونه ویژگی حذف اشیاء در Pura 70 Ultra به طور تصادفی بخش‌هایی از لباس‌هایی را که سوژه‌ها پوشیده‌اند در ع،‌هایی که به نظر می‌رسد ،مت‌هایی از بدن آن‌ها را پوشانده است، جدا می‌کند.
هواوی اعتراف می کند که مشکلی در اینجا وجود دارد و مشکلات مربوط به الگوریتم هوش مصنوعی ویژگی «روتوش هوشمند هوش مصنوعی» را مقصر آن می داند. این شرکت می گوید که تغییرات من، را در به روز رس، های آینده سیستم ایجاد خواهد کرد. اما تا زم، که این اتفاق نیفتد، این ویژگی می تواند به ایجاد تصاویر ،وگرافیک کمک کند. به خاطر داشته باشید که آنچه هنگام درآوردن لباس می بینید، بدن واقعی سوژه نیست. هوش مصنوعی از رنگ پوست فردی که از او ع، گرفته می شود استفاده می کند تا ،مت هایی را که در هنگام پاک شدن لباس ها توسط هوش مصنوعی بازسازی می شود واقعی تر به نظر برسد.

بسیاری در مورد جنبه تاریک هوش مصنوعی صحبت می کنند و به نظر می رسد این یکی از آن موقعیت ها باشد. امیدواریم که هواوی این باگ را به سرعت از بین ببرد تا از استفاده افراد دارای نیت م،ب از این ع،‌های هوش مصنوعی برای تحقیر یا باج‌گیری سوژه‌های این ع،‌ها جلوگیری کند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/ai-leaves-subjects-of-p،tos-appearing-،-on-pura-70-ultra_id157783

تری سدیم سیترات به عنوان امولسیفایر در پنیر.