از طریق این معامله شیرین، OnePlus Pad را با کمترین قیمت آن خریداری کنید

چندی پیش، با یک معامله وسوسه انگیز OnePlus Pad در آمازون مواجه شدیم. در حالی که تمام شده و گذشته است، ما هنوز یکی از بهترین تبلت های اندرویدی را با قیمت های پایین تر در فروشگاه رسمی داریم. تخته سنگ می تواند با 80 دلار تخفیف مال شما باشد، به علاوه یک کیف رایگان به ارزش 40 دلار دریافت خواهید کرد.

کاهش قیمت 80 دلاری ممکن است چندان زیاد به نظر نرسد، اما این بهترین معامله ای است که تاکنون برای این تبلت OnePlus پیدا کرده ایم. باز هم، نمی‌تو،م استدلال کنیم که فروشگاه رسمی چند هفته پیش که یک Stylo رایگان به شکارچیان ارزان قیمت داد، هدیه بهتری برای همراهی با آن ارائه کرد. لوازم جانبی در حال حاضر موجود نیست، اما می‌تو،د دستگاه سرگرمی جدید خود را با افزونه‌های هیجان‌انگیز با 50 درصد تخفیف همراه کنید.

در حالی که بدون شک نمی تواند با جدیدترین سری گل،ی تب اس 9 رقابت کند، اولین وان پ، پد جایگاه خود را در میان گزینه های میان رده حفظ می کند. این توله سگ تعداد زیادی جعبه را با قیمت فعلی زیر 400 دلار تیک می زند، بنابراین قطعاً باید در رادار شما باشد.

تخته سنگ با صفحه نمایش زیبای 11.61 اینچی با نرخ تازه سازی سریع 144 هرتز، وضوح 2800 در 2000 و نسبت 7:5 از بقیه افراد متمایز است. شما همچنین چهار بلندگوی استریو دارید که باید صدایی بیش از رضایت بخش تنظیم شده توسط Dolby Atmos ارائه دهند.

احتمالاً می تو،د حدس بزنید که در زیر کاپوت، هیچ پردازنده پرچمدار Qualcomm Snapdragon وجود ندارد که رشته های زیر کاپوت را بکشد. وان پ، در عوض یک چیپست مدیاتک را ادغام می کند. این یکی نمی تواند با پسران بزرگ رقابت کند، اما همچنان به اندازه کافی قدرتمند است که تعاملات روزانه را به لذت تبدیل کند.

تا اینجا خیلی خوبه، درسته؟ اما تمام نشده است! خود طرح در نوع خود شایسته تحسین است. این تبلت ساختاری محکم و در عین حال سبک وزن دارد، به علاوه کاملاً نازک است.

گی، در بالا یک باتری با اندازه من، با ظرفیت 9510 میلی آمپر ساعت است. باید بیش از 12 ساعت پخش ویدیو طول بکشد. در مدل واقعی OnePlus، گزینه‌های شارژ سریع نیز دارید – این تبلت از شارژ سیمی 67 واتی پشتیب، می‌کند.

ممکن است یک کیس رایگان به اندازه یک استایلوی رایگان جذاب نباشد، اما هی! هدیه یک هدیه است، درست است؟ اگر آنچه را که این پسر بد ارائه می دهد دوست دارید، معامله OnePlus.com را در حالی که هنوز فعال است بررسی کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/oneplus-pad-lowest-price-official-store_id157767