داستانی برای خسارت 1.8 میلیارد دلاری: کارمند سابق سامسونگ متهم به فروش رم اینتل به چین

داست، به قدمت زمان: یک مرد در شرکت “A” کار می کند و شغل خوب و با درآمد خوبی دارد. اما پس از آن، خارج از آبی، شرکت “B” وارد صحنه می شود. “B” پول زیادی برای اسرار “A” ارائه می دهد که قهرمان داستان ما به سادگی نمی تواند در برابر آن مقاومت کند. طرف عوض میکنه و سپس، او دستگیر و متهم می شود. پایان. این داستان کیم است. تا کنون، هیچ تاییدی وجود ندارد که آیا ما در مورد یک نام واقعی (یا یک نام مستعار) صحبت می کنیم، اما ،ی های جنایی او بسیار واقعی است (از طریق SamMobile).

بر اساس آ،ین گزارش ها، کیم کارمند سابق سامسونگ است که به دلیل متهم شدن به افشای فناوری تراشه های سامسونگ به یک شرکت چینی، حکم بازداشت صادر شده است. گزارش های رسانه های کره ای حاکی از آن است که کیم پیش از این به ،وان رئیس بخش سامسونگ فعالیت می کرد.

به گفته مقامات، کیم توسط دادستان به اتهام نقض قانون حمایت از فناوری صنعتی متهم شد. کارمند سابق سامسونگ متهم به سرقت اطلاعات سامسونگ در رابطه با نیمه هادی DRAM 16 نانویی و فروش آن به شرکت چینی تولید کننده نیمه هادی ChangXin Memory Technologies (CXMT) بود.

افراد آشنا با این جنایت می گویند که نشت فناوری DRAM 16 نانومتری سامسونگ حدود 2.3 تریلیون وون (1.8 میلیارد دلار) خسارت دارد.

Tom’s Hardware بینش هایی در مورد اشتباهات کیم ارائه می دهد: ظاهراً او در سال 2016 بازنشسته شد و متعاقباً به CXMT در چین رفت. گفته می شود که او کارمند تمام وقت سامسونگ بوده است. گفته می شود، CXMT به کیم «چند میلیون دلار حقوق سالانه» پرداخت کرده است که «فوق العاده» به نظر می رسد. ادعا می شود که کیم تجربه و فناوری مربوط به فناوری رسوب نیمه هادی را به اشتراک گذاشته است.

همچنین، یک فرد دیگر دستگیر شد – بنگ، که به سادگی به ،وان “پیمانکار فرعی سابق سامسونگ” توصیف می شود.

این دو مظنون (کیم و بنگ) ،ن چین، اخیراً به کره ج،ی بازگشتند و به اتهام نقض قانون پیشگیری و حفاظت از نشت فناوری صنعتی کره ج،ی به سرعت دستگیر شدند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/ex-samsung-employee-accused-of-selling-intel-to-،a_id154007