گزارش از سامسونگ می خواهد تا رویداد Unpacked بعدی خود را در 10 جولای برگزار کند

به گفته منابع ناشناس به نقل از SamMobile، سامسونگ رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را در 10 جولای برگزار خواهد کرد. این رویداد در پاریس برگزار می شود که میزبان بازی های المپیک تابست، 2024 نیز خواهد بود و سامسونگ یکی از بزرگترین حامیان مالی بازی ها خواهد بود. در طول رویداد Unpacked، باید شاهد معرفی سامسونگ گل،ی زد فولد 6 و گل،ی زد فلیپ 6 باشیم. علاوه بر این، انتظار می‌رود اولین حلقه هوشمند سامسونگ، گل،ی رینگ، همراه با گل،ی واچ 7 و یک هدفون بی‌سیم جدید نیز معرفی شود. .

در حالی که به نظر می رسد یک حجم سخت افزاری است، می تو،د مطمئن باشید که ما نیز از سازنده کره ای در مورد آ،ین بهره برداری های هوش مصنوعی آن چیزهای زیادی خواهیم شنید. SamMobile می‌گوید در حالی که منبع آن سابقه بسیار خوبی دارد، سامسونگ همیشه می‌تواند تصمیم بگیرد که زمان برگزاری رویداد را تغییر دهد. دعوت‌نامه‌های رسمی ممکن است در اوا، ماه می یا اوایل ژوئن منتشر شود.

ما چند شایعه در مورد آن شنیده ایم گل،ی زد فلیپ 6 از جمله یکی که می خواهد دستگاه را به جای چیپست گل،ی اسنپدراگون 8 نسل 3 که بیشتر انتظار دارند، از Exynos 2400 SoC استفاده کند. Exynos 2400 که برای تامین انرژی Galaxy S24 و گل،ی اس 24+ در بیشتر بازارها، در مقایسه با پردازنده‌های برنامه کاربردی Exynos (AP) گذشته، یک گام بزرگ است، اما بیشتر مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند آن‌ها را داشته باشند. گل،ی زد فلیپ 6 توسط جدیدترین و بهترین سیلی، اسنپدراگون کوالکام هدایت می شود.
با این حال، اخیراً یک آزمایش معیار نشان داد که الف گل،ی زد فلیپ 6 نمونه اولیه اجرا شده از طریق Geekbench نه تنها حاوی 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی بود، بلکه به چیپست Snapdragon 8 Gen 3 نیز مجهز بود که به نظر می رسد شایعه Exynos 2400 فوق الذکر را باطل می کند. انتظار می رود گزینه های ذخیره سازی 256/512 گیگابایت باشد. هفت گزینه رنگ فاش شده است: آبی روشن، ن،ایی (معروف به سبز روشن)، سایه نقره ای (معروف به نقره ای)، زرد، سیاه دستکاری شده، هلویی و سفید.

همانطور که برای گل،ی زد فولد 6، گزینه های ذخیره سازی 256 گیگابایت / 512 گیگابایت / 1 ترابایت شایعه شده است. گزینه های رنگ آبی، صورتی روشن و سایه نقره ای هستند. رنگ‌های کم‌حجم سیاه و سفید Crafted هستند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/samsungs-next-unpacked-event-july-10_id157737

کتاب شیمی مواد غذایی.