این مضحک ترین شایعه ای است که در مورد T-Mobile وجود دارد و با این حال برخی آن را باور می کنند

یک Redditor با نام کاربری “Fun-Sock4076” نوشت: “من با یکی از دوستانم که مدیر بازار در منطقه سیاتل است صحبت می کردم و او به من گفت که از ماه مارس در برنامه های ارشد Go5G Plus 55 و Go5G Next 55 شروع می شود. فقط آنها شروع به ارائه Porn Hub Premium به ما می کنند. من فکر می کنم این برای مشتریان ما عالی است، اما این غیرمنصفانه است که حساب های نظامی و عادی نمی توانند این را دریافت کنند. همچنین، Pornhub Premium در حال حاضر افزودن رایگان است. تی موبایل جبران ش،ت نتفلی،.”
ظاهراً “Fun-Sock4076” یک است تی موبایل نماینده و او در واقع آنچه را که دوستش به او گفته بود باور کرد، یا فکر کرد که می تواند سعی کند ردیت را مخدوش کند. در هر صورت، نیازی نیست که من به شما بگویم که هیچ راهی وجود ندارد تی موبایل قرار است ، هاب رایگان یا هر ،وگرافی در این زمینه را به مش،ین ارائه دهد.

برخی به پست اصلی پاسخ دادند که انگار در حال شوخی بودند، در حالی که بسیاری از آنها پاسخی را ارسال ،د که نشان می‌داد آنها فکر می‌،د ، هاب رایگان برای ما واقعاً اتفاق می‌افتد. همانطور که یکی از مش،ین Reddit با نام کاربری تایپ کرد، “تعداد افرادی که به این باور پاسخ دادند که واقعاً ممکن است درست باشد، کاملاً خنده دار است!”

و یک نشانه وجود داشت که پوستر اصلی (OP در اصطلاح ردیت) در واقع فکر می کرد که دوستش، منطقه سیاتل، واقعیتی را به او گفته است. تی موبایل مدیر بازار وقتی به او اشاره کردم که این آشکارا ساختگی است، او می خواست بداند من از کجا می دانم.

ببینید، لازم نیست نابغه باشید تا بفهمید که یک شرکت دوست دارد تی موبایل شهرت خاصی دارد که برای ایجاد و نگهداری آن پول زیادی می پردازد. علاوه بر این، پست اصلی گفته بود که این در اختیار دو برنامه ارشد برای افراد 55 سال و بالاتر قرار می گیرد. آیا این صدا حتی از راه دور امکان پذیر است؟

بنابراین قبل از اینکه این شایعه منتشر شود، بیایید اکنون آن را رد کنیم. تی موبایل قرار نیست ، هاب رایگان برای هیچ یک از مش،ین خود ارائه دهد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/this-is-the-most-bogus-t-mobile-،or-ever_id154079