آمازون با گلکسی زد فولد 5 تخفیف خورده شما، شیرین کننده های خوبی را عرضه می کند

چه چیزی می تواند بهتر از این باشد که مسلماً بهترین تلفن تاشو موجود در بازار را با تخفیف قابل توجه 300 دلاری بدون هیچ رشته ای برای شروع سال جدید با پای راست داشته باشید؟ در مورد یک پس انداز اضافی 50 دلاری آمازون در قالب اعتبار تبلیغاتی که می تو،د برای هر ،ید دیگری به انتخاب خود استفاده کنید، چطور؟

اکنون این همان چیزی است که ما آن را یک معامله غیرقابل مقاومت پس از تعطیلات می نامیم… برای افرادی که به اندازه کافی عاقل نبودند که تخفیف عظیم 500 دلاری Galaxy Z Fold 5 را در جمعه سیاه و حوالی آن کمی بیش از یک ماه پیش ادعا کنند. البته، شما همیشه می تو،د منتظر بم،د و امیدوار باشید که تبلیغات بی نظیر به زودی بازگردد، اما متاسفانه، هیچ تضمینی وجود ندارد که همیشه اتفاق می افتد و آ،ین پیشنهاد ویژه آمازون ممکن است خیلی زود منقضی شود.
حداقل بخش اعتباری مطمئناً بعید است که دوام بیاورد، و حتی اگر 50 دلار رایگان شما در واقع به پایین علامت گذاری شده متصل نشود. Z Fold 5 هنگامی که سفارش خود را برای آن ثبت می کنید، باز،ید پیشنهاد به هیچ ت، نیاز ندارد. شما باید به سادگی اعتباری را که 30 روز پس از ارسال محصول به صورت خودکار به حساب Amazon.com شما اضافه می شود، ببینید.
در مورد خود محصول، این کاهش قیمت 300 دلاری مطمئناً آن را به طور معمول مقرون به صرفه نمی کند، اما این فقط به این دلیل است که هیچ چیز در مورد آن در واقع چیزی نیست که ما آن را معمولی یا “معمولی” می نامیم. گل،ی زد فولد 5 شاید واضح ترین شواهدی باشد که نشان می دهد دستگاه های تاشو در حال نفوذ به جریان اصلی هستند… در عین حال جذابیت عجیب و غریب و هوای نخبه گرایی متمایز خود را حفظ می کنند.

این پسر بد با پردازنده پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 2، معمولاً با قیمت 1800 دلار به بالا در دسترس است، که قطعاً ساختار قیمتی فوق‌العاده‌ای است که (حداقل تا حدی) با وجود یک صفحه نمایش عظیم 7.6 اینچی توجیه می‌شود. صفحه نمایش اصلی و صفحه نمایش 6.2 اینچی ثانویه در خارج که به خودی خود غیرقابل انکار است.

کیفیت ساخت کلی کاملاً شگفت‌انگیز است، عملکرد دوربین بسیار عالی است (اگرچه به خوبی گل،ی اس 23 اولترا نیست)، عمر باتری نیز به همین ترتیب، و پشتیب، نرم‌افزار واقعاً بی‌رقیب است. به طور خلاصه، این تلفنی است که کاربران قدرتمند اندروید با منابع مالی نامحدود نمی خواهند آن را از دست بدهند، و آ،ین معامله آمازون… بهترین نیست، اما احتمالاً به همان نزدیکی که در ابتدای سال خواهید داشت. .

منبع: https://www.p،nearena.com/news/samsung-galaxy-z-fold-5-new-amazon-deal-discount-and-free-credit_id154053