اصول سئو چیست ؟ 24 اصل لازم برای رسیدن به رتبه یک فرادرس مجله‌

نتیجه‌ی جستجوی گوگل در کلمه‌ی کلیدی «آشپزی ایرانی»، کلی غذای ایرانی است اما نتیجه‌ی «آموزش آشپزی ایرانی»، فیلم آموزشی ساخت غذا را به شما نمایش می‌دهد. در سئو، شما برای کاربران گوگل ارزشی خلق می‌کنید، نیازی را از آن‌ها رفع کرده و دردی را برایشان دوا می‌کنید و در ازای آن، گوگل وبسایت شما را در رتبه‌های برتر قرار می‌دهد. در هیچ کجای این داستان، خبری از گول زدن گوگل و یا هر کس دیگری نیست. اگر این کار را انجام داده‌اید، باید بگویم که همین کار ساده یک نمونه لینک‌سازی در دنیای واقعی بوده است.

مثلا یک مجموعه کتاب، فیلم‌‌های چند قسمتی یا سریال‌هایی که چندین فصل دارند. پیشنهاد میکنیم برای مقاله، محصول یا خدمات خود از این نوع نشانه گذاری استفاده نکنید. از ابزارهای جدید نترسید، هر چیزی که به شما کمک میکند تحلیل بهتری از رفتار کاربر یا عبارات جستجو شده توسط او داشته باشید را به کار بگیرید. بخش های آنالیز و جمع آوری اطلاعات را به این ابزارها بسپارید و خودتان تنها نقش تحلیل گیر و تصمیم گیرنده را بازی کنید.

جمله ای که به نظر بنده همیشه یک سئو کار باید در نظر داشته باشد این است که “تحلیل، نظم و استمرار در اجرای فرآیند سئو برگ برنده ای است که نتیجه آن باصبر نمایان خواهد شد .” بنابراین انجام تحقیق و آنالیز بصورت مستمر برای ارائه بهترین محتوا اهمیت فراوانی دارد. تا بستر مناسب نداشته باشی و نتونی به لحاظ سرعت، پایداری و خوانایی محتوا قدرت بگیری، بهتره که وارد جنگ خارجی نشی چون برات گرون تموم میشه و در نهایت ممکنه با کلی هزینه پایان خوشی نداشته باشه. موفقیت در سئو نیازمند زمان و تلاش بسیار است ولی دست یابی به آن پایداری بالایی خواهد داشت و تا مدت ها به یکی از مهمترین مجراهای بازاریابی شما تبدیل خواهد شد. برای رسیدن به این نقطه باید استانداردهای سئو را به درستی بشناسیم، در ادامه مهمترین فعالیت هایی که برای موفقیت در سئو باید انجام دهیم را با هم مرور خواهیم کرد. بک لینک به لینک هایی اطلاق می شود که از دامینی دیگر به دامین شما داده شده اند.

استفاده از سئو در دنیای مدرن برای رسیدن به جایگاه بالاتر در سایت‌ها و مرورگرهای مختلف اهمیت بسیاری دارد. چنانچه مشغول به تجارت الکترونیک هستید و به کسب و کار اینترنتی می‌پردازید باید بدانید که سنگ بنای تجارت مدرن… طراحی سایت با رعایت اصول سئو یعنی آغاز روند سئو از لحظه ی تولد سایت که این کار باعث می­شود…

از جاوا اسکریپت در کد‌نویسی امور پیشرفته‌تر مثل پرینت گرفتن زمان و تاریخ و ساخت تقویم، که با استفاده از HTML ممکن نیستند، استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که زبان Java Script با زبان Java  هیچ ارتباطی ندارند. (Social Media Marketing)  بازاریابی و مارکتینگ در شبکه‌‌های اجتماعی است ، تمامی فعالیت‌‌هایی که در شبکه‌‌‌های اجتماعی خود انجام می‌‌دهید که باعث بیشتر دیده شدن و جذب کاربر می‌‌شود SMM نامیده می‌شود.

اگر کسی برای شما با مبلغ پایینی و یا در زمان بسیار کمی محتوا تولید میکند، این محتوا ممکن است کیفیت لازم را نداشته باشد. در این مقاله می خواهیم شما را با مفاهیم اصلی سئو و همچنین مفاهیم متفاوت و نوین سئو و مواردی که با بکارگیری آنها می توانید بصورت عملی بر روی سئو سایت تاثیر مثبت داشته باشید آشنا کنیم. حال اگر به دنبال آن هستید که به شکلی خودآموز یادگیری سئو را آغاز کنید، منابع مختلفی را می‌توانید برای شروع به کار خود استفاده کنید.

  • سئو سایت رو تبدیل به تنها توت فرنگی روی کیک خامه‌ای میکنه که همه دنبالش هستن.
  • به علاوه نشان دادن تاریخ آخرین آپدیت روی صفحه نتایج جستجو باعث می شود کاربر احتمالا روی نتایج تازه تر کلیک کند.
  • با یک نگاهِ جامع میتوان گفت برای تعیین رتبه یک صفحه در نتایج جستجو بیش از 200 فاکتور مختلف توسط ربات های گوگل بررسی میشوند.
  • در واقع در ابتدا برای اینکه یک متن جذاب باشد و به چشم آید، عنوان آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

در تبلیغات گوگل با متوقف شدن پرداخت مبلغ به گوگل، سایت شما از صفحه نتایج جستجوی گوگل محو می‌شود در صورتیکه در سئو اگر سرمایه گذاری روی سئو را متوقف کنید، نمایش سایت شما در گوگل متوقف نمی‌شود. بطور کلی ترافیک ورودی به سایت ناشی از سئو پایدارتر است و تغییرات رتبه به آرامی صورت می پذیرد. از طرفی کسب رتبه برتر در گوگل بیانگر اعتبار بیشتر برای کسب و کار است و طبق امار بسیاری از افراد روی تبلیغات کلیک نمی‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

به زبان ساده تر سئو کردن سایت فرآیند بهبود کیفیت و کمیت صفحات وب سایت، با هدف ارتقای رتبه و جایگاه در نتایج جستجوی کاربران است. از آن جایی که گوگل شرکتی است که بر اساس الگوریتم های هوشمند خود، یک رتبه و جایگاه برای سایت ها در نظر میگیرد، این کاملاً طبیعی است که توصیه های گوگل را مبنای کار خود قرار دهید. به عبارت دیگر، علاوه بر اطلاعات گوگل، باید خودتان وارد عمل شوید و طی آنالیز و بررسی بازخورد هایی که از بهینه سازی های داخلی و خارجی سایت خود میگیرید، روند بهبود جایگاه خود را هر روز بیشتر و قوی تر کنید.

اصول سئو چیست ؟ 24 اصل لازم برای رسیدن به رتبه یک فرادرس مجله‌

در آخرین گام و اصلی‌ترین گام نیز، لازم است بدانید که سئو نیاز به مطالعه دائمی دارد. در واقع برای اینکه بتوانید یک سئوکار حرفه‌ای باشید، لازم است تا آپدیت بوده و از اطلاعات روز بهره‌مند باشید. هرروز از جدیدترین اتفاقات دنیای مارکتینگ خبردار شوید و سئو را به عنوان بخش اصلی زندگی خود دنبال کنید. برای اینکه بتوانید در رسیدن به نتیجه بهتری برای سئو موفق باشید، لازم است تا با ترفندهای این موضوع آشنا باشید. سئو نیز مانند هر چیز دیگری، برای خود ترفندهای و تکنیک های خاصی دارد. ترفندهایی که شما در طی زمان و کار کردن آن‌ها را فراخواهید گرفت و با آن‌ها به مرور آشنا خواهید شد.

در حوزه‌هایی که با سلامت جسمی و روانی جامعه، اقتصاد، سرمایه‌گذاری، حقوق و قضاوت، قوانین مدنی و به طور کلی سرنوشت یک انسان (Your Money Your Life) سروکار دارند؛ کیفیت محتوا و سئو تکنیکال کافی نیست. اینجا فاکتور دیگری به اسم اعتبار، تخصص و اعتماد (E-A-T) اهمیت خواهد داشت. در واقع اینکه محتوا را چه کسی منتشر کرده است حتی از اینکه با چه کیفیتی ارائه شده مهم‌تر است. سلام دوست عزیز
خوشحالیم که این صفحه مورد توجه شما قرار گرفته است. نظرات این دوستان را در قالب یک کتاب الکترونیکی نیز جمع آوری کرده ایم که در بخش کتاب های سئو به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارد. اینکه شما تونستید با خوندن این مقاله به نیازهای خودتون پاسخ بدید بهترین خبر برای ماست.

SEO چیست و چه کاربردی دارد؟