پرچم‌دار Motorola Edge+ (2023) با 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، تخفیف زیادی دارد و مانند کیک‌های داغ فروخته می‌شود.

ما اخیراً یک پیشنهاد واقعاً عالی را در Motorola Edge + 2022 در آمازون پیدا کردیم که به شما امکان می دهد یکی را با قیمت زیر 300 دلار ،یداری کنید. و اگرچه این یک معامله فوق‌العاده برای یک گوشی واقعا عالی است، اما اگر می‌خواهید یک گوشی هوشمند Moto درجه یک می‌خواهید و می‌خواهید بیش از 300 دلار برای یک گوشی جدید ،ج کنید، ممکن است بخواهید به سراغ آ،ین مدل، Motorola Edge+ (2023) بروید. گوشی. خب، به نظر می رسد اکنون زمان اقدام فرا رسیده است، زیرا آمازون موتورولا اج پ، (2023) را با 200 دلار تخفیف می فروشد و به شما این امکان را می دهد که این پسر بد را با 25 درصد تخفیف در قیمت آن ،یداری کنید. با توجه به اینکه این گوشی با 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود و می تواند با کمتر از 600 دلار متعلق به شما باشد، این یک معامله غیرقابل چشم پوشی است که در حال حاضر باید از آن استفاده کنید.

علاوه بر 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی، این گوشی از چیپست رده بالای اسنپدراگون 8 نسل 2 و 8 گیگابایت رم قدرت می گیرد. این عملکرد سطح بالایی را ارائه می دهد و توانایی مدیریت هر چیزی را که در مسیر خود قرار می دهید، از جمله بازی هایی مانند Gen،n Impact را ارائه می دهد.

از آنجایی که این گوشی برتر فعلی موتورولا است، با دوربین اصلی 50 مگاپی،لی و دوربین سلفی 60 مگاپی،لی خود نیز ع، های زیبایی می گیرد. اولی می تواند ویدیوها را تا 8K با سرعت 30 فریم بر ث،ه ضبط کند، در حالی که دومی می تواند همین کار را انجام دهد اما با کیفیت 4K با سرعت 60 فریم در ث،ه.

Motorola Edge+ (2023) در مورد عمر باتری نیز ناامید نمی شود. با یک سلول برق 5100 میلی آمپر ساعتی، با یک بار شارژ تا دو روز استفاده را ارائه می دهد. به علاوه، از شارژ سریع سیمی 68 واتی پشتیب، می کند که می تواند باتری را در کمتر از یک ساعت شارژ کند. و بهترین بخش؟ این دستگاه دارای یک شارژر 68 واتی در داخل جعبه است.

به طور کلی، پرچمدار فعلی موتورولا یک گوشی هوشمند من، و رده بالا است که اکنون می تواند با قیمت کمتری متعلق به شما باشد. بنابراین، زمان را از دست ندهید و فقط همین امروز یکی را با قیمتی تخفیف دار دریافت کنید!

منبع: https://www.p،nearena.com/news/motorola-edge-plus-2023-200-off-amazon-deal_id157718

کتاب شیمی مواد غذایی.