با روفوس، دستیار خرید هوش مصنوعی جدید آمازون آشنا شوید

آمازون از جمله شرکت هایی است که در زمینه هوش مصنوعی بسیار تکرار شده است. این غول مستقر در ایالات متحده همچنان به توسعه ابزارهای هوش مصنوعی جدید ادامه می دهد، به خصوص اکنون که هوش مصنوعی کلید واژه اصلی در دنیای فناوری است.

آ،ین ویژگی مجهز به هوش مصنوعی که توسط آمازون معرفی شده است، Rufus است، یک دستیار هوش مصنوعی که قرار است به کاربران در ،یدهای خود کمک کند. به ،وان بزرگترین ،ده فروش در ایالات متحده، تنها برای آمازون من، است که چنین محصولی را عرضه کند.

طبق گفته آمازون، Rufus در مورد کاتالوگ محصولات، نظرات مشتریان، پرسش و پاسخ جامعه و همچنین اطلاعات از وب آموزش دیده است. دستیار ،ید هوش مصنوعی به طور خاص برای پاسخ به سوالات مشتریان در مورد طیف گسترده ای از نیازها و محصولات ،ید طراحی شده است. Rufus حتی می تواند مقایسه ها و توصیه هایی را بر اساس زمینه مکالمه ارائه دهد.

Rufus در حال حاضر به صورت بتا در دسترس است، اما آمازون شروع به عرضه آن به صورت موجی برای مشتریان خواهد کرد که با زیرمجموعه کوچکی از مشتریان در ایالات متحده از طریق برنامه تلفن همراه شروع می شود. آمازون می‌گوید که Rufus در هفته‌های آینده برای بقیه مشتریان آمریکایی عرضه خواهد شد.

تصویر کوچک ویدیو

اگر به بررسی این مورد علاقه دارید، در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی Rufus آورده شده است:

  • بیاموزید هنگام ،ید دسته بندی محصولات به دنبال چه چیزی باشید
  • بر اساس من،ت یا هدف ،ید کنید
  • برای مقایسه دسته بندی محصولات راهنمایی دریافت کنید
  • بهترین توصیه ها را بیابید
  • وقتی در صفحه جزئیات محصول هستید، درباره یک محصول خاص سؤال بپرسید

برای شروع استفاده از Rufus، به سادگی شروع به تایپ ، یا گفتن سؤال خود در نوار جستجو در برنامه تلفن همراه آمازون کنید و کادر گفتگوی چت دستیار ،ید در پایین صفحه ظاهر می شود. به خاطر داشته باشید که این تنها برای مشتریان منتخب در ایالات متحده در حالی که در نسخه بتا است در دسترس است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/amazon-launches-rufus-s،pping-،istant_id154995