دکوراسیون داخلی هماهنگ و متعادل منزل گروه بازرگانی افراش پلاس | elitarchgroup

این یعنی همه‌ی ما به سبک‌های طراحی داخلی مدرنی کهبا عناصر مختلفی ترکیب‌شده‌اند تا یک اتاق منحصربه‌فرد به وجود آورند، عشق می‌ورزیم. تفاوت اساسی طراحی داخلی انتقالی ترکیب دکوراسیون تضمینی با استفاده از مبلمان سنتی همراه با عناصر مدرن است که اتاق را از یک سبکی بودن خارج می‌سازد. در ‌واقع یکی از مدرن‌ترین سبک‌های طراحی داخلی سبک مینیمال است. قدم بعدی تعیین کل هزینه‌ای است که برای طراحی دکوراسیون منزل در نظر گرفته‌اید و تعیین حدود مبلغ برای هر یک از وسایل موردنظر است.

دکوراسیون داخلی سالن مستطیلی

از نقش موثر مبلمان در دکوراسیون خانه گفتیم، باید بدانید که انتخاب مبلمان مناسب براساس سبک و نیاز به فضایی که در آن استفاده می‌شود هم بستگی دارد. بزرگی و کوچکی یک فضا، تفکیک محیط به بخش‌ها و کاربردهای متفاوت، حس و حال فضا همه در انتخاب مبلمان تاثیرگذار است. مثلا دکوراسیون داخلی اتاق خواب کوچکی را درنظر بگیرید که نیاز به یک تخت دونفره دارد. برخی از افراد تصمیم می‌گیرند که در خانه خود سبک دکوراسیون مینیمال را پیاده سازی کنند و پرکاربردترین رنگی که در این دکوراسیون وجود دارد رنگ سفید است و این سبک شباهت زیادی از نظر ساده بودن به سبک مدرن دارد. استفاده زیاد از رنگ های خنثی در سبک دکوراسیون مینیمال از ویژگی های بارز آن است و باید تا جایی که می توانید وسایل اضافی و دکوری های بیش از حد در این فضا نگذارید.

سبک روستیک در طراحی داخلی ساختمان

دکوراسیون داخلی هماهنگ و متعادل منزل گروه بازرگانی افراش پلاس | elitarchgroup

این سبک مناسب بسیاری از فضاهایی است که عناصر ماشین بسیار بزرگ در آن‌ها کاربرد دارند. دور از ذهن نیست که طراحی داخلی صنعتی نشانگر روحیه‌ی مینیمال و تقریباً مردانه و پاک است. تصور کنید که نیویورک با ترکیبی از سبک‌های شیک از مناطق مختلف با ظاهری قوی در خانه‌ها را موردنظر قرار دهید.

حالا همه این‌ها یعنی سقف کرومیت چه؟ یعنی شاید نرمی و لطافتی که در ظاهر سبک‌های دیگر دیده می‌شود را در فضاهایی که به سبک صنعتی دکور می‌شوند نبینید. دیوارهای آجری یا بتنی، تیرهای چوبی و لوله‌های فلزی، اتصالات و تاسیسات روکار یا رنگ‌های تیره نباید شما را متعجب کنند، چون از اصول سبک صنعتی به شمار می‌آیند. اسم این سبک به وضوح می‌گوید که قدمتش به چه زمانی برمی‌گردد؛ اواسط قرن بیستم میلادی و بعد از جنگ جهانی دوم! اما نکته جالب آن این است که ظاهری مدرن دارد اما در عین حال عناصر سنتی را هم در خودش جای می‌دهد. یک ویژگی منحصربه‌فرد در فضاهایی که به سبک اواسط قرن بیستم دکور می‌شوند، دیده می‌شود این است که اغلب زمینه با رنگ خنثی تا تیره و وسایل با رنگ‌های شاد و جسورانه دکور می‌شوند.

  • در واقع اولین قدم این است که با کارفرما صحبت می‌کنیم، که سلیقه کارفرما چیست؟ و کدام سبک موردپسند اوست؟ در میان سبک‌ها، سه سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن، پر طرفدار‌ترین سبک‌هایی هستند که عموم مردم از آنها پیروی می‌کنند و مدنظرشان است.
  • این موضوع به‌خصوص هنگامی اهمیت می‌یابد که مثلاً پس از ازدواج یا نقل‌مکان به یک‌خانه‌ی بزرگ‌تر به دنبال تلفیق سبک‌های طراحی داخلی باشید.
  • سپس از بین آنها بهترینها را انتخاب کرده و مابقی را حذف می کنید.
  • این سایت ارائه دهنده بروز ترین ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل می باشد و برای افرادی که دنبال کننده مد و سبک جدید دکوراسیون داخلی هستند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.
  • اتاق خواب یکی از قسمتهای مهم خانه است و امن ترین بخش یک خانه به حساب می‌آید.