بسیاری از باگ ها و مشکلات گلکسی اس 24 شکایت دارند. آیا همه اینها دلیلی است برای نادیده گرفتن S24 و منتظر ماندن برای Galaxy S25؟

در میان هیجان و جنون همراه با عرضه سری گل،ی اس 24، گزارش‌های زیادی در مورد…خوب، برخی از باگ‌ها و مشکلات داشته‌ایم. هفته‌ها است که در مورد مشکلاتی که گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ را درگیر کرده‌اند و اخبار مربوط به آن‌هایی که مانند آتش‌سوزی منتشر می‌شوند، می‌شنویم.

البته، هر ،یدار معمولی با آن ابرویی را بالا می‌برد. منظورم این است که کل اینترنت در مورد نمایشگرهای معیوب صحبت می کند (و پدیده های عجیبی که روی آنها اتفاق می افتد)، توییت های برنامه دوربین S24 باگی در حال ترند هستند… بدیهی است که ممکن است اغراق کنم، اما می د،د منظورم چیست.

بسیاری از مردم در مورد اشکالات موجود در جانوران پرچمدار جدید صحبت می کنند. بنابراین قابل درک است که شما تعجب کنید که آیا ارزش آن را دارد که پولی را که به سختی به دست آورده اید ،ج کنید.

بیایید در مورد آن صحبت کنیم!

مشکلات Galaxy S24; یا آنچه اخیراً اینترنت در مورد آن صحبت می کند

جدیدترین گزارش در مورد مشکلی در صفحه نمایش گل،ی اس 24 باعث شده است که آدریان خودمان این سوال را مطرح کند که “چند مشکل خیلی زیاد است؟”… سوال خوبی است که نیاز به بررسی دقیق دارد. بنابراین، بیایید ابتدا ببینیم گزارشات چیست. جدیدترین مورد در مورد پدیده ای به نام “مورا” (که آدریان خلاقانه آن را “گرینی گیت” می نامد) است و به یک مشکل نمایشی اشاره دارد که در برخی از آنها مشاهده می شود. گل،ی اس 24 واحدها این مشکل در روشنایی کم وجود دارد و برای برخی از افراد، تلفن‌ها در نمایش تصاویر واضح و یکنواخت در پس‌زمینه خا،تری یا تیره مشکل زیادی دارند. به گفته برخی از کاربران آسیب دیده، صفحه نمایش دارای کیفیت دانه ای یا بافت دانه ای است. به نظر می رسد که این عمدتا در بالای رنگ های تیره تر قابل مشاهده است.

آیفون‌ها هم کامل نیستند (چه شگفت‌انگیز، درست است؟)

اما با همه هیاهویی که پیرامون دستگاه‌های جدید وجود دارد، مطمئناً به نظر می‌رسد که فقط کهکشان‌ها بچه‌های مشکل‌ساز هستند. اما اصلا اینطور نیست! منظور من این است که، ا،ر نوجوانان به حرف والدین خود گوش نمی دهند، این فقط مال شما نیست.

با این حال به گوشی ها برمی گردیم. بیایید ابتدا در مورد آیفون 15 صحبت کنیم. زم، که این سری منتشر شد، کاربران با برخی از گوشی ها با مشکلاتی مواجه شدند. البته، همه در مورد آن صحبت ن،د و اپل به سرعت هر انتقادی را خفه کرد، اما همچنان مشکلاتی وجود داشت.

تنها چند روز پس از آیفون 15 گوشی‌ها در ماه سپتامبر عرضه شدند، مردم از داغ شدن بیش از حد آیفون جدیدشان شکایت داشتند (تا حدی که در دست گرفتن آن راحت نیست).

ما درباره یخ زدن آیفون‌ها در حین راه‌اندازی شنیده‌ایم (کاربران آسیب‌دیده برای مدتی که به نظر می‌رسید ابدیت بوده، بدون اینکه بتوانند سیبی را گاز بگیرند، خیره شده بودند)، و همچنین گزارش‌هایی از تاخیر دیده‌ایم. و حتی شاسی‌هایی که اثر انگشت را جذب می‌،د (در واقع یک اشکال نیست، اما شکایتی بود که برخی از آیفون جدید و قاب تیت،ومی آن داشتند).

حتی آیفون های جدید قبل از اینکه راه رفتن را یاد بگیرند سقوط می کنند. اما با تشبیه ها بس است. آنچه من می گویم این است که، اگرچه اپل به کیفیت خود افتخار می کند، اما نتوانست از وضعیت «باگ جدید گوشی جدید» فرار کند.

برخی از پی،ل ها نیز به بدرفتاری معروف هستند

عمر باتری ضعیف اتصال ضعیف/دریافت تلفن همراه. صفحه لمسی کند و بی پاسخ مسائل مربوط به گرمای بیش از حد همه این شکایات در اینترنت در مورد تلفن های پرچمدار فعلی گوگل انباشته شده است: پی،ل 8 و 8 پرو.

اما این همه ماجرا نیست! یک اپلیکیشن دوربین باگ و حتی برآمدگی های زیر صفحه نمایش نیز توسط آن مشاهده شد پی،ل 8 ،یداران اندکی پس از این که دو قهرمان گوگل وارد عرصه شدند.

حالا که چی؟ ،یدن یا ن،یدن (سوال بزرگ ش،پیر)

این مثال‌ها تنها چند مثالی هستند که من برای نشان دادن این موضوع بیان کردم که گل،ی‌ها تنها گوشی‌هایی نیستند که با اشکالات و مشکلاتی مواجه هستند که قبل از انتشار رسمی برای عموم برطرف نشده‌اند. بسیاری از برندهای دیگر گوشی درست مانند بازیگران بزرگ در صحنه با همین مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

اما این همه به چه م،است؟ آیا این بدان م،ی است که شما باید خود را لغو کنید گل،ی اس 24 برنامه‌ریزی می‌کند و منتظر رفع مشکل سامسونگ باشید همه چيز? یا به این م،ی است که باید به طور کلی از S24 دست بکشید با این امید که S25 مشکلات خود را به همراه نداشته باشد؟

همانطور که احتمالاً تا به حال می تو،د بگویید، واقعاً این چیزی نیست که من به شما توصیه می کنم انجام دهید. هر تلفن تازه عرضه شده ای که به آن مراجعه کنید ممکن است با مشکل مواجه شود. سپس، چه باید کرد؟ اجازه دهید به طور خلاصه در این مورد بحث کنیم.

پس گزینه های شما با S24 چیست؟

  • چند ماه صبر کنید تا سامسونگ باگ های اولیه را برطرف کند
  • اکنون ب،ید و در صورت ایراد برگردید (شرایط بازگشت را قبل از ،ید بررسی کنید تا مطمئن شوید که تحت پوشش هستید!)

یکی از گزینه‌ها این است که چند ماه صبر کنید تا سامسونگ باگ‌های انتشار اولیه را برطرف کند. این به طور کلی احتمال دریافت دستگاه معیوب را کاهش می‌دهد و به سامسونگ زمان می‌دهد تا به مشکلاتی که ،یداران اولیه مطرح کرده‌اند پاسخ دهد.

در مورد معاملات موجود در حال حاضر در این مورد چطور؟ موضوع این است که در حالی که گل،ی اس 24 گوشی‌ها هنوز داغ هستند (ی،ی هنوز جانشینی ندارند)، احتمالاً می‌تو،د یک معامله بسیار خوب را به دست آورید. اپراتورها احتمالاً تا زم، که S25 عرضه نشود، همان تخفیف‌ها (کم یا بیشتر) را ارائه می‌کنند. همچنین، ما رویدادهای ،ید مانند Prime Day و Black Friday را داریم که احتمالاً در S24 نیز سود زیادی به دست خواهید آورد.

گزینه دیگر برای ،، است که واقعا نمی توانند صبر کنند. بیماران بستری و پرشور در میان شما. اگر در حال حاضر قصد ،ید گل،ی را دارید، بگذارید این را به شما بگویم. اول از همه، همه کاربران تحت تأثیر باگ های ذکر شده قرار نمی گیرند. در مرحله دوم، اگر یک تلفن باگ دریافت کردید، می تو،د آن را برگرد،د (به شرکت مخابراتی یا ،ده فروشی که از آن ،یده اید). اطمینان حاصل کنید که قبل از ،ید نیز سیاست بازگشت را به دقت بررسی کنید، فقط برای اینکه مطمئن باشید که تحت پوشش هستید.

به احتمال زیاد، شما در نهایت با یک گل،ی اس 24 که خوب کار می کند اگر متوجه رفتار عجیبی شدید، فقط آن را برگرد،د (اگر مشکل سخت افزاری باشد احتمالاً جایگزینی دریافت خواهید کرد). برای مشکلات نرم افزاری، سامسونگ دیر یا زود اصلاحات را منتشر خواهد کرد. اما، همانطور که گفتم، به احتمال زیاد به هر حال با یک دستگاه باگ مواجه نخواهید شد.

البته قبل از تصمیم گیری برای ،ید یا عدم ،ید، مزایا و معایب را بسنجید. شما ،ی هستید که در نهایت پولی که به سختی به دست آورده‌اید را برای یک گل،ی می‌دهید و من نمی‌توانم شما را مجبور به انجام یا عدم انجام آن کنم. چیزی که من فقط می‌گویم این است که وضعیتی که در حال حاضر با همه باگ‌ها شاهد آن هستیم، چیز جدیدی نیست و تقریباً با هر عرضه‌ی گوشی جدیدی که وجود دارد اتفاق می‌افتد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/galaxy-s24-bugs-and-issues-complaints-what-to-do_id155401