مشتریان ورایزون باید در حالت هشدار قرمز باشند زیرا یک کمپین فیشینگ قصد دارد پول آنها را بدزدد

اگر مشتری Verizon هستید، باید بسیار هوشیار باشید. به گفته شرکت امنیت سایبری Fortra، کلاهبرداران یک کمپین فیشینگ فعال علیه آن آغاز کرده اند Verizon مشتریان کمپین فیشینگ به این م،ی است که ایمیل‌هایی که وانمود می‌کنند از آن‌ها هستند Verizon به امید دریافت گیرندگ، که هستند ارسال می شوند Verizon مشتریان داده‌های شخصی کلیدی را فاش کنند تا بتوانند حساب را تصاحب کنند، سیم‌کارت‌های جدید سفارش دهند و تلفن قرب، را در اختیار بگیرند و حساب‌های مالی آن‌ها را پاک کنند.

در این گزارش آمده است که عوامل م،ب پشت این کمپین راهی را کشف کرده اند که این ایمیل ها از فیلترهای امنیتی عبور کرده و به جای پوشه نامه های ناخواسته در صندوق ورودی قرب، قرار می گیرند. به نظر می رسد ایمیل قانونی است Verizon فاکتور و درخواست می کند که وارد سیستم خود شوید Verizon حساب کاربری و روی یک لینک در ایمیل کلیک کنید. انجامش نده!!! شما اطلاعات ورود خود را به کلاهبرداران تحویل خواهید داد. همانطور که اشاره کردیم، این می تواند منجر به تغییر آدرس حساب توسط بازیگران بد، درخواست سیم کارت و سرقت پول شما شود.

با کلیک بر روی پیوند همچنین می‌توان به کلاهبرداران اجازه داد ب،زار را به تلفن یا رایانه شما اضافه کنند. اگر ایمیلی دریافت کردید که مبهم به نظر می رسد، ماوس خود را روی نام فرستنده ببرید تا منبع واقعی نامه را ببینید. اگر مطمئن نیستید ایمیل واقعی است، برای دریافت آن آنلاین شوید Verizonشماره تلفن واقعی است و با شرکت تماس بگیرید. هرگز، هرگز، هرگز روی پیوندهایی که در یک ایمیل یا متن ناخواسته یافت می شوند کلیک نکنید.

Verizon مش،ین باید مراقب ایمیل هایی با اطلاعات فرستنده زیر و موارد دیگر باشند:

یکی از راه‌هایی که کلاهبرداران سعی می‌کنند شما را وادار کنند به ایمیل فیشینگ خود پاسخ دهید، این است که به نظر می‌رسد اتفاق بدی برای شما رخ خواهد داد، مگر اینکه فوراً اقدام کنید. به ،وان مثال، ممکن است ایمیلی دریافت کنید که می گوید سرویس بی سیم خود را از دست خواهید داد مگر اینکه به سرعت به ایمیل پاسخ دهید. من در گذشته ایمیل های مشابهی دریافت کرده ام و آنها را نادیده گرفته ام. یک بار ایمیلی دریافت کردم از Verizon که حاوی بسیاری از اشتباهات املایی و دستوری بود. این یکی از پرچم های قرمز است که شما باید به دنبال آن باشید. تماس گرفتم Verizon با استفاده از شماره تلفنی که خودم به دست آوردم متوجه شدم که ایمیل واقعاً از طرف شرکت مخابراتی آمده است.

انجام ندهید:

  • به هر طریقی به پیامک یا ایمیل پاسخ دهید
  • روی هر پیوندی کلیک کنید
  • هر پیوستی را باز کنید
  • هر گونه داده را به هر وب سایت ذکر شده ارائه دهید

منبع: https://www.p،nearena.com/news/warning-to-verizon-customers-as-major-phi،ng-campaign-s،s_id157692

کتاب شیمی مواد غذایی.