یک معامله شیرین آمازون 146 دلار را از مایکروسافت سرفیس پرو 7 پلاس کم می کند

اگر می‌خواهید تبلتی با ویندوز 11 اجرا شود و تجربه‌ای شبیه به رایانه شخصی داشته باشید، از این معامله استفاده کنید. آمازون در حال حاضر مایکروسافت سرفیس پرو ۷ پ، را با ۲۱ درصد تخفیف می‌فروشد و به شما این امکان را می‌دهد که اگر امروز ماشه این پیشنهاد شیرین را انجام دهید، یکی از آن‌ها را با قیمتی حدود ۱۴۶ دلار کاهش دهید.

در حالی که مایکروسافت سرفیس پرو 7 پ، دارای پیکربندی های زیادی است، مدلی که در حال حاضر از تخفیف آمازون برخوردار است، مدلی است که از پردازنده Core i5 اینتل به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می برد. این دقیقاً یک نیروگاه تلفن همراه نیست، اما باید قدرت شلیک زیادی داشته باشد تا در هنگام اجرای کارهای روزمره مانند مرور وب و پخش ویدیو، یک تجربه یکپارچه را ارائه دهد.

علاوه بر این، تخته سنگ دارای یک صفحه نمایش بزرگ 12.3 اینچی است که آن را برای کار و همچنین تماشای بی‌وقفه نتفلی، زم، که زمان دراز کشیدن روی مبل و خنک شدن است، عالی می‌کند. علاوه بر این، Surface Pro 7+ که یک دستگاه مجهز به ویندوز است، می تواند جایگزین لپ تاپ شما شود، زیرا به شما امکان می دهد برنامه های رایانه شخصی مورد علاقه خود را مستقیماً روی رایانه لوحی خود اجرا کنید. بنابراین، یک صفحه کلید به این پسر بد وصل کنید، و می تو،د با کامپیوتر فعلی خود خداحافظی کنید.

Surface Pro 7+ ممکن است در حد برترین Galaxy Tab S9 Ultra سامسونگ یا iPad Pro مجهز به M2 اپل نباشد، اما هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد و با قیمت فعلی خود در آمازون یک معامله خوب است. . با این حال، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که سریع عمل کنید و از طریق این معامله یکی از آن‌ها را دریافت کنید، زیرا هرگز نمی‌د،د که چه زم، آمازون تخته سنگ را به قیمت معمول خود برمی‌گرداند. و چرا قیمت تمام شده را برای چیزی بپردازید در حالی که می تو،د آن را به روشی کمتر از حد معمول تهیه کنید، درست است؟ بنابراین روی دکمه معامله در ابتدای مقاله ضربه بزنید و همین امروز Surface Pro 7+ خود را بگیرید!

منبع: https://www.p،nearena.com/news/microsoft-surface-pro-7-plus-amazon-deal_id155375