احتمال کمی وجود دارد که برخی از اعلان‌ها باعث شوند موهای خود را در اندروید 15 بکشید

کاربران می‌توانند بین تنظیم سرد شدن اعلان برای همه اعلان‌ها یا فقط مکالمات یکی را انتخاب کنند. اگر به دریافت اعلان‌ها از یک گروه پیام‌رسان نسبتاً پرحرف که بخشی از آن هستید، ادامه دهید، این ویژگی باعث می‌شود اعلان‌های مداوم کمتر آزاردهنده باشند. بنابراین، چه یک چت گروهی خارج از کنترل باشد و چه اعلان های مداوم از یک برنامه، این ویژگی هر بار که اعل، از همان برنامه یا همان چت دریافت می کنید، صدای اعلان ها را کاهش می دهد. اولین اعلان با صدای معمولی شنیده می شود اما پس از آن با هر اعلان کاهش می یابد.

اندروید 15 DP1 ویژگی “خاموش شدن اعلان” را که برای اولین بار در نسخه بتای اندروید 14 QPR2 معرفی کردم اضافه کرده است. @AndroidPolice. این ویژگی “به تدریج کاهش می یابد[s] صدای اعلان زم، که اعلان های متوالی زیادی از یک برنامه دریافت می کنید.” pic.twitter.com/Cd4Rh0EWbV

— میشال رحمان (@MishaalRahman) 16 فوریه 2024

مهم نیست که یک اعلان چند بار تکرار شود، هرگز کاملاً بی صدا نخواهد بود. ایده این است که کاربر کاهش حجم اعلان ها را می شنود و تشخیص می دهد که اعلان دریافتی از یک برنامه یا مکالمه ای است که قبلاً اعلان ها را ارسال کرده است. به این ترتیب، کاربر ممکن است تصمیم بگیرد از یک اعلان با حجم کم صرفنظر کند و تا زم، که با صدای معمولی اعلان همراه شود که نشان می‌دهد آ،ین اعلان از طرف یک فرستنده جدید است، به خود زحمت باز ، آن را ندهد.

پس از مدت زم، نامعلوم، خنک‌سازی اعلان بازنش، می‌شود و اعلان‌ها از همه برنامه‌ها و مکالمات، حتی آن‌هایی که چندین اعلان برای شما ارسال کرده‌اند، با صدای اعلان‌های منظم همراه خواهند بود.

گوگل به دنبال یکی دیگر است اندروید 15 پیش‌نمایش برنامه‌نویس ماه آینده با شروع اندروید 15 برنامه بتا در ماه آوریل برگزار می شود. یک نسخه بتا در ماه از آوریل تا جولای برنامه ریزی شده است و بتا در ماه ژوئن به ثبات پلتفرم می رسد. انتشار نهایی از اندروید 15 می تواند در سپتامبر یا اکتبر بیاید. سال گذشته، اندروید 14 در 4 اکتبر توسط گوگل منتشر شد.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/repeated-notifications-become-less-annoying-android-15_id155431