قرارداد جدید و داغ آمازون Echo Studio حال و هوای قوی جمعه سیاه را ایجاد می کند

حتی با وجود اینکه امروز جمعه نیست و ماه به طور قطع نوامبر نیست، می‌توان «با صدایی‌ترین بلندگوی هوشمند» آمازون را بار دیگر (برای مدت زمان محدودی) با قیمت قطعی در سطح جمعه سیاه (یا دوشنبه سایبری) ،یداری کرد.

بله، استودیوی اکو در حال حاضر با 55 دلار از قیمت فهرست 199.99 دلار کاهش یافته است، و طبق اطلاعات ما، این پسر بد مدت ها پیش فقط یک بار (5 دلار) ارزانتر از این قیمت بوده است. شاید حتی قابل توجه‌تر، تخفیف امروز از آنچه در کریسمس و حوالی آن ارائه می‌شد، ش،ت می‌دهد، چیزی که معمولاً در ماه فوریه در رابطه با چنین محصول بسیار محبوبی نمی‌شنوید.

مسلماً، استودیو اکو احتمالاً به اندازه اکو «استاندارد» یا اکو دات کوچک «جریان اصلی» نیست و مخاطبان بسیار تخصصی‌تری را که حداقل به اندازه کمک صوتی به عملکرد صوتی اهمیت می‌دهند، ارائه می‌دهد.
این دستگاه مجهز به توییتر عظیم 30 میلی متری، سه بلندگوی میان رده 2 اینچی و ووفر 5.3 اینچی، در بدترین حالت با هوم پاد نسل دوم اپل 299 دلاری از نظر قدرت و در بهترین حالت همخو، دارد. . بهتر. در هر صورت، شما به وضوح به یک پیشنهاد ارزش فوق‌العاده در اینجا نگاه می‌کنید، به خصوص وقتی که تمام مهارت‌های ال،ا را ​​نیز در نظر می‌گیرید.
می‌تو،د اسپیکر هوشمند فوق‌العاده‌ای را در رنگ‌های «Charcoal» یا «Glacier» انتخاب کنید، بدون اینکه از حلقه‌ها عبور کنید یا شرایط اشتراک Prime را برآورده کنید تا پس‌انداز خود را به حدا،ر برس،د، و حتی اگر دستگاه بسیار قدیمی است، اما در اصل در تمام طول روز در سال 2019 دیده شده است، هنوز هیچ حرفی در مورد یک دنباله قریب الوقوع وجود ندارد… و صادقانه بگوییم، ما نمی د،م که آمازون احتمالاً چه چیزی را در مورد این محصول تقریباً بی عیب و نقص نسل اول بهبود می بخشد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/amazon-ec،-studio-deal-black-friday-in-february_id155438

برند aime leon dore یک برند نیویورکی توسط تدی سانتیس طراحی شده است.