انجمن‌های واتس‌اپ در حال آزمایش سازماندهی رویدادهای ساده‌تر با رویدادهای آتی که به صورت خودکار پین می‌شوند

یک ویژگی جدید در حال حاضر توسط واتس اپ در چت های گروهی جامعه خود در حال آزمایش است که این قابلیت را دارد که برنامه ریزی رویداد را ساده کند. این ویژگی به طور خودکار رویدادهای آینده انجمن را با نمایش برجسته آنها در صفحه اطلاعات انجمن اولویت بندی می کند.

در حال حاضر، افراد یا مدیران گروه باید پیام‌های مهم مانند جزئیات رویدادهای آینده را به صورت دستی پین کنند. با این حال، در آ،ین نسخه بتا برنامه واتس اپ اندروید (نسخه 2.24.3.20). این مرحله دستی ممکن است دیگر اصلاً ضروری نباشد.

این به طور موثر توسط سایت WABetaInfo مشاهده شد، و اکنون هر زمان که یکی از اعضای انجمن رویدادی را سازماندهی می کند، به راحتی در بالای صفحه اطلاعات انجمن نمایش داده می شود. این ویژگی به ،وان یک یادآوری مفید و مرکز مرکزی اطلاعات برای همه ،، که در انجمن مذکور درگیر هستند عمل می کند.

منبع تصویر: WABetaInfo

این قابلیت جدید بر اساس یک ویژگی قبلاً کشف شده است که به کاربران امکان می دهد رویدادها را در چت های گروهی با ضربه زدن روی نماد پیوست برنامه ریزی کنند. ،یب این ویژگی ها فرآیندی ساده برای سازماندهی و آگاه ماندن از رویدادهای جامعه ایجاد می کند.

از آنجایی که در حال حاضر فقط در نسخه بتا موجود است، در حال حاضر تنها گروهی از کاربران در حال آزمایش این ویژگی هستند. با این حال، بر اساس گزارش WABetaInfo، به نظر می رسد که این ویژگی بسیار نزدیک به انتشار عمومی است. شایان ذکر است که WhatsApp بتا از طریق فروشگاه Google Play در دسترس است، اما نیاز به ثبت نام در برنامه بتا دارد، که در چند سال گذشته ثابت شده است که بسیار دشوار است زیرا همیشه ظرفیت آن پر است. این ویژگی پین خودکار می تواند یک دارایی عالی برای انجمن های شلوغ واتس اپ باشید که معمولاً چندین رویداد در جریان هستند. حذف ،صر انس، نیاز به پین ​​، رویداد به صورت دستی در هر بار، می تواند برای ادمین ها مهلتی باشد، زیرا آنها دیگر نگران دفن شدن رویدادها در تقویم یا نادیده گرفته شدن آنها نخواهند بود.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/whatsapp-communities-testing-auto-pinned-upcoming-events_id154801