قرارداد بلاک‌باستر قیمت موتورولا ریزر (2023) را 200 دلار کاهش داد و هدفون‌های رایگان Bose را اضافه کرد.

موتورولا ریزر (2023) که به طور منظم 699.99 دلار قیمت دارد و کمتر از یک سال پیش به صورت تجاری عرضه شد، از گران ترین دستگاه تاشو در ایالات متحده فاصله زیادی دارد. اما این باعث نمی‌شود که سازنده گوشی تاشو و ،ده‌فروش‌های بزرگی مانند آمازون و بست‌بای، این پسر بد را با 200 دلار تخفیف بیشتر از این روزها بفروشند.

یکی از این قراردادها دوباره در وب سایت رسمی موتورولا در ایالات متحده برای یک رویداد ویژه به نام “فروش فستیوال موتو” در دسترس است، اما این بار تغییری وجود دارد که گوشی مجهز به اسنپدراگون 7 نسل 1 را جذاب تر از همیشه کرده است. به طور خاص، شما می تو،د نه تنها خود تاشو را با قیمت 499.99 دلار برای مدت محدودی ،یداری کنید، بلکه می تو،د یک جفت هدفون Bose QuietComfort II را نیز ،یداری کنید.

این غنچه‌های حذف نویز فوق‌العاده بالا معمولاً به تنهایی 280 دلار قیمت دارند، و در حالی که می‌تو،د به راحتی 80 دلار را در امثال آمازون و Best Buy کاهش دهید، دریافت تخفیف عمیق‌تر از آن تقریباً غیرممکن است.

این بسته 500 دلاری از نظر ارزش به سادگی غیرقابل رقیب است و یکی از بهترین تلفن های تاشو موجود را با احتمالاً جفت می کند. رابهترین هدفون های بی سیم در جهان مسلماً، Razr «استاندارد» (2023) به اندازه ریزر پ، قدرتمند نیست، چه رسد به گل،ی Z Flip 5 سامسونگ، اما مشخصات آن غیرقابل انکار برای آن قیمت بسیار کاهش یافته شگفت‌انگیز است.

ما در حال صحبت از یک صفحه نمایش 6.9 اینچی اولیه P-OLED با فناوری نرخ تجدید 144 هرتز، صفحه نمایش ثانویه من، (حداقل) 1.5 اینچی، تعداد رم 8 گیگابایتی، 128 گیگ فضای ذخیره سازی داخلی، 4200 میلی آمپر ساعت سنگین هستیم. باتری با سرعت شارژ سریع 30 واتی و دوربین اصلی 64 مگاپی،لی در پشت که به نوعی بهتر از دوربین اصلی موجود در پشت Razr+ (2023) است.

تجربه ما از آزمایش این دستگاه تاشو که اکنون به طرز شگفت‌انگیزی مقرون به صرفه است برای بررسی عمیق ما در سال گذشته، با تأثیرات مثبت زیادی در دنیای واقعی به پایان رسید، توجه داشته باشید، که ارزش باورن،ی ارائه شده توسط بسته تلفن 2 برای 1 + هدفون امروزی را برجسته می‌کند.

برای به حدا،ر رساندن پس انداز خود، مطمئن شوید که Motorola Razr (2023) را در رنگ ، و،لی، شکوفه گی، یا بنفش تابست، ،یداری می کنید، با رنگ سبز مریم گلی که هنوز به دلایلی با قیمت معمولی 699.99 دلار موجود است.


آدریان، یک علاقه‌مند به فناوری تلفن همراه از دوران نوکیا 3310، حضوری پویا در زمینه رو،مه‌نگاری فناوری داشته است و قبل از پیوستن به P،neArena در سال 2018، در Android Aut،rity، Di،al Trends و Pocketnow مشارکت داشته است. برای تنوع ا،یستم اندروید. علی‌رغم چالش‌های ایجاد تعادل بین والدین تمام وقت و کارش، اشتیاق آدریان به گرایش‌های فناوری، دویدن و فیلم‌ها او را پرانرژی نگه می‌دارد. تعهد او به گوشی‌های هوشمند میان‌رده منجر به مجموعه‌ای متنوع از دستگاه‌ها شده است که با ترجیح او برای «من،» نسبت به «گران قیمت» از ورش،تگی شخصی نجات یافته است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/motorola-razr-2023-new-deal-big-discount-and-free-bose-earbuds_id157625