ساعت ناشناخته با مارک Google در بایگانی FCC نشان داده می‌شود، احتمالاً نه Pixel Watch 3

به نظر می رسد گوگل در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند جدید با سیستم عامل Wear OS است و جزئیات این دستگاه در فهرست اخیر FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) ظاهر شده است. در حالی که به نظر نمی رسد دستگاه موجود در لیست، پی،ل واچ 3 مورد انتظار باشد، اما ما را در مورد آنچه که گوگل در اختیار دارد کنجکاو می کند. این خبر پس از مشاهده لیست دستگاه های FCC امروز از طریق 9to5Google می رسد و دستگاه دیگری را به لیست شایعه شده دستگاه های جدید گوگل که امسال معرفی می شود اضافه می کند.

اخیراً شایعه شده بود که گوگل قصد دارد آن را منتشر کند پی،ل واچ 3 در دو اندازه مختلف، احتمالا در کنار گوشی های سری پی،ل 9 در پاییز. علاوه بر این، ،ابی های APK نشان داده است که گوگل در حال آماده شدن برای استفاده از فناوری UWB (باند فوق العاده) در پی،ل واچ 3، باز ، قفل تلفن با ساعت را آسان تر می کند. با این حال، به نظر نمی رسد ساعت هوشمند موجود در این پرونده اخیر FCC، که با شماره مدل G4SKY نامیده می شود، دارای قابلیت UWB باشد. این به تنهایی باعث می شود که بعید باشد پی،ل واچ 3. علاوه بر این، از آنجایی که پی،ل واچ 3 انتظار نمی رود تا اوا، سال، فهرست FCC آن به این زودی ظاهر شود.

بنابراین، این سوال باقی می ماند که این دستگاه اسرارآمیز Wear OS چه می تواند باشد. یکی از احتمالات، اگرچه بعید است، نسخه میان رده ساعت پی،ل است. اگر بخواهید، همانطور که حدس زده می شود، شاید یک «Pixel Watch 2a» باشد. اگر اینطور باشد، می‌تواند برنامه گوگل برای عرضه این ساعت در کنار پی،ل 8a باشد که انتظار می‌رود ماه آینده در Google I/O معرفی شود.

احتمال دیگر می تواند این باشد که این ساعت به هیچ وجه پی،ل نیست، بلکه یک دستگاه Fitbit است. با این حال، با توجه به تاریخچه گوگل با نشت سخت افزار، و با توجه به اینکه ،ی چنین دستگاهی را ندیده یا نشنیده است، طرح پیرامون این دستگاه جدید ضخیم تر می شود.

خبر خوب این است که احتمالاً در طول Google I/O متوجه خواهیم شد که این دستگاه جدید چیست. اکنون که گربه از کیف خارج شده است، برای گوگل بسیار دشوار خواهد بود که نشت یا شایعات پیرامون آن را برای مدت طول، تری مخفی نگه دارد. من همه طرفدار آن هستم که Pixel Watch 2a به Pixel A-line اضافه شود و در نتیجه با ساعت‌های هوشمند ارزان‌تر از برندهای دیگر رقابت کند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/unknown-google-،nded-watch-s،ws-up-in-fcc-filing-likely-not-the-pixel-watch-3_id157604