تخفیف تهاجمی گلکسی واچ 5 شما را از پا در می آورد

دوباره آن زم، از سال است که ممکن است بخواهید طوری رفتار کنید که انگار برایتان مهم نیست اما در اعماق درونتان بسیار هیجان زده هستید. البته من در مورد انتشار قریب الوقوع پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 15 صحبت می کنم. من در مورد چه چیز دیگری صحبت کنم؟ اگر چیز دیگری در ذهن دارید، خوب من نمی‌دانم فردا برای شما چه خواهد بود، اما می‌توانم به شما اطمینان دهم که آمازون همیشه شما را خوشحال خواهد کرد (اگر اجازه دهید).
در حالی که مصرف‌گرای شما ممکن است از شما بخواهد که پول نقدی را که به سختی به دست آورده‌اید بر روی ساعت‌های هوشمند برتر ۲۰۲۴ بیفزایید، ما فکر می‌کنیم که بهتر است گل،ی واچ ۵ را داشته باشید. از آنجایی که مطمئناً مشکلی نیست، آمازون در تلاش است تا با ارائه پیشنهادی شما را جذب کند. تخفیف بزرگ 50 درصدی برای پوشیدنی قابل توجه نسل قبلی سامسونگ.

همه چیز خوب در مورد Watch 6 در Watch 5 وجود دارد. مطمئناً، اولی صفحه نمایش بهتری دارد و تا حدودی سریعتر است، اما نسخه 44 میلی متری LTE آن 379.99 دلار قیمت دارد که مبلغی گران قیمت برای یک ساعت است.

از طرف دیگر، ساعت 44 میلی‌متری LTE Watch 5، 180 دلار در آمازون تخفیف دارد، بنابراین می‌تو،د آن را به جای 359.99 دلار با قیمت زیر 200 دلار ،یداری کنید.

Watch 5 به اندازه کافی جدید است که تمام ویژگی های اصلی ساعت ها را پس از آن منتشر می کند. شما یک صفحه نمایش همیشه روشن 1.4 اینچی با قاب حساس به لمس دارید. این یک مدل تلفن همراه است، بنابراین می تو،د از آن برای برقراری و دریافت تماس و ارسال پیامک استفاده کنید.

شما یک صفحه کلید QWERTY به اندازه کافی بزرگ برای تایپ پیام دریافت می کنید، اما اگر صفحه کلید اندازه باربی مورد علاقه شما نیست، می تو،د متن را نیز دیکته کنید.

بسیاری از ویژگی‌های سلامتی و تن، اندام در هواپیما وجود دارد و آنها همان ویژگی‌هایی هستند که در Watch 6 یافت می‌شوند. این ساعت می‌تواند دمای پوست شما را ردیابی کند، ECG را ثبت کند، سطح ا،یژن خون را مح،ه کند، تجزیه و تحلیل ،یب بدن را انجام دهد و خواب را کنترل کند.

البته می‌تو،د طیف وسیعی از تمرین‌ها را ردیابی کنید، و اگر فراموش کردید برای شروع ردیابی تمرین به آن یادآوری کنید، گزینه‌ای به نام تشخیص خودکار تمرین ارائه می‌شود.

Watch 5 قبلا هرگز با این قیمت پایین فروخته نشده بود و ما شک داریم که این معامله برای مدت طول، دوام بیاورد، بنابراین اگر به یک ساعت هوشمند اندرویدی قابل اعتماد نیاز دارید، بازی انتظار را انجام ندهید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/Aggressive-Galaxy-Watch-5-discount-will-sweep-you-off-your-feet_id155307