سامسونگ ممکن است به جاه طلبی های سه گانه هواوی با گوشی جدید در کنار گلکسی زد فولد 6 پاسخ دهد

برای سال‌ها، سر و صدایی در مورد ساخت گوشی‌های تاشو توسط سامسونگ شنیده می‌شد. سال گذشته، صحبت هایی در مورد داشتن دوستان گل،ی زد فولد 5 و فلیپ 5 در قالب یک گوشی هوشمند گل،ی سه تاشو مطرح شد. خوب، این موضوع مشخص نشد. اکنون، همانطور که برای نسل بعدی گل،ی زد فولد 6 و گل،ی زد فلیپ 6 آماده می‌شویم، صحبت‌ها بازگشته است و به این نکته اشاره می‌کند که سامسونگ در نهایت ممکن است اولین گوشی هوشمند تاشو سه گانه را ارائه کند. در پست اخیر در X، خبرساز Revegnus (از طريق راهنمای تام) به اشتراک گذاشت که سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از یک گوشی “سه تاشو” در سال جاری است. مشاور پیشنهاد می کند که یک نیروی محرکه اصلی در پشت جاه طلبی های سه گانه سامسونگ می تواند رقابت هواوی باشد.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ امسال سه برابر به خط تولید خود اضافه خواهد کرد. با توجه به اینکه هوآوی تقریباً مطمئن است در سه ماهه دوم سال جاری سه برابر خواهد شد، از دیدگاه سامسونگ، نمی تواند ،وان «اولین در جهان» را از دست بدهد.

— Revegnus (@Tech_Reve) 13 فوریه 2024

شایعات قبلی حاکی از آن بود که هواوی ممکن است در آستانه رونمایی از اولین گوشی هوشمند تاشو سه گانه جهان در اوا، سال جاری باشد. ظاهراً این خبر غول فناوری کره ای را به فعالیت واداشت. سامسونگ برای اینکه بتواند اولین ،ی باشد که وارد بازار شده است، باید بازی خود را تقویت کند. با این حال، حتی اگر سامسونگ در عرضه یک گوشی هوشمند سه تایی از هواوی عقب بیفتد، محدودیت های غول چینی در ایالات متحده و ناتو، در استفاده از آن. اپلیکیشن های گوگل می توانند دست برتر را به سامسونگ بدهند. این غول فناوری کره ای ممکن است بسیاری از مشتریان را برای اولین بار از تلفنی که در سه ،مت جمع می شود، امتحان کند، حتی اگر بخواهد سال آینده آن را عرضه کند.

شایعات، پتنت‌ها و حتی نمایش‌های نمایشی از بازوی نمایشگر سامسونگ سال‌هاست که به گوش می‌رسد، و این امر پنه، نیست که سامسونگ فعالانه در حال بررسی این فاکتور جدید تاشو است.

طراحی سه تایی نوید یک صفحه نمایش گسترده را می دهد، تقریباً مانند داشتن یک تبلت در جیب. با این حال، این نوآوری با چالش های خود به خصوص از نظر حجم بالای دستگاه همراه است. باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چگونه با این مشکل برخورد می کند و آیا اصلاً به آن رسیدگی می کند یا خیر.

مدل‌های جدید Galaxy Z Fold و Flip معمولاً هر تابستان، معمولاً در اوا، ماه اوت، صحنه را زیبا می‌کنند. این که آیا امسال با یک تاشو جدید به آنها ملحق می شود کمی نامشخص است.

به هر حال، این اولین باری نیست که شایعات به گوشی هوشمند گل،ی سه تاشو اشاره می کنند بدون اینکه واقعاً به واقعیت تبدیل شود. با این حال، این احتمال وجود دارد که امسال شاهد بیش از دو دستگاه تاشو باشیم و سامسونگ احتمالاً برای یک Galaxy Fold مقرون به صرفه تر آماده می شود.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/samsung-might-respond-to-huaweis-triple-fold-ambitions-with-new-p،ne-alongside-galaxy-z-fold-6_id155291