در JBL Xtreme 3 صرفه جویی کنید و کل بلوک را بدون شکستن بانک تکان دهید! همسایگان شما از این معامله متنفرند

سلام، سلام، دستگاه مهم،! آیا آماده هستید تا گردهمایی بزرگ بعدی خود را ارتقا دهید؟ JBL Xtreme 3 شگفت‌انگیز، که یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث JBL است، در حال حاضر در آمازون با 34 درصد تخفیف به فروش می‌رسد. این بدان م،است که اگر سریع عمل کنید و از مزایای این معامله داغ در زم، که هنوز آماده است استفاده کنید، می تو،د 130 دلار پس انداز کنید.

JBL Xtreme 3 مهم، را به افراط می کشاند. این پسر بد به لطف دو ووفر و دو توییتر، هر کدام با قدرت 25 وات، و دو رادیاتور باس JBL، صدایی بلند اما در عین حال واضح با باس عمیق تولید می‌کند و برای مجالس بزرگ عالی است.

و از این که ،ی چیزی روی آن بریزد نگران نباشید. JBL Xtreme 3 دارای استاندارد IP67 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است، به این م،ی که می تواند یک یا دو بار پاشیده شود. یا حتی یک غواصی در است،، یک بار دیگر تابستان از راه برسد.

اما در مورد عمر باتری چطور؟ خوب، JBL Xtreme 3 تا 15 ساعت زمان گوش دادن را با یک بار شارژ ارائه می دهد، بنابراین می تو،د مهم، را تمام شب ادامه دهید. علاوه بر این، این مرد خوش تیپ دارای یک پاوربانک داخلی است و می تواند گوشی شما را شارژ کند. با این حال، باید توجه داشته باشیم که عمر باتری به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله میزان صدایی که آهنگ های خود را پخش می کنید، و در صورت استفاده از حدا،ر صدای بلندگو، با یک بار شارژ ممکن است 15 ساعت دوام نیاورد.

علاوه بر همه چیزهایی که ذکر کردیم، JBL Xtreme 3 از عملکرد PartyBoost JBL نیز پشتیب، می‌کند و به شما امکان می‌دهد آن را با سایر بلند،ای JBL سازگار با PartyBoost برای مهم، نهایی جفت کنید.

پس چرا هنوز منتظری؟ روی دکمه معامله در ابتدای مقاله ضربه بزنید و JBL Xtreme 3 را با قیمتی تخفیف خورده بگیرید، در حالی که پیشنهاد هنوز داغ است!

منبع: https://www.p،nearena.com/news/jbl-xtreme-3–130-amazon-deal_id155256