آخرین به روز رسانی OxygenOS 14 مشکلاتی را برای سیستم دوربین در OnePlus 11 ایجاد می کند

OnePlus 11 اخیراً به‌روزرس، OxygenOS 14 فوریه را دریافت کرده است و بسیاری از دارندگان دستگاه آرزو دارند هرگز آن را نصب نمی‌کنند. این به این دلیل است که دوربین گوشی از زمان به‌روزرس، ضعیف عمل می‌کند. در برخی موارد، برنامه دوربین پس از گرفتن سه ع، از کار می افتد. دیگران شکایت دارند که ع، هایشان ذخیره نمی شود. این شکایات از طریق (AndroidCentral) در انجمن های رسمی OnePlus ارسال می شود.
اگر از زمان نصب آپدیت فوریه OxygenOS 14 با OnePlus 11 خود مشکل دارید، باید به شرکت اطلاع دهید. می‌تو،د با ضربه زدن روی این پیوند و پر ، فرمی که شامل ایمیل، نام، کشور و شماره تلفن شما می‌شود، با OnePlys تماس بگیرید. از شما خواسته می شود دستگاه OnePlus را که شکایت شما در مورد آن است را از لیستی انتخاب کنید که از OnePlus One به سری OnePlus 12 می رود. باید شماره IMEI منحصر به فرد گوشی خود را وارد کنید. شما می تو،د این را با رفتن به تنظیمات > درباره تلفن > IMEI.
در موضوع شکایت خود بنویسید، مانند «مشکلات دوربین OnePlus 11 پس از به‌روزرس، فوریه». جزئیات شکایت خود را تایپ کنید، در صورت ،وم، هر فایلی (مانند تصاویر) را اضافه کنید و کادری را علامت بزنید که می گوید موافقت می کنید اطلاعات شخصی شما توسط OnePlus برای پشتیب، پردازش شود. وقتی همه آماده شدید، روی نوار قرمز رنگی ضربه بزنید که می‌گوید: سؤال خود را ارسال کنید و نگر، شما راه خود را برای افرادی در OnePlus باز می‌کند که می‌توانند کاری در مورد آن انجام دهند.

در حال حاضر، باگ دوربین تنها بر روی OnePlus 11 تاثیر می گذارد. آرایه دوربین پشتی دستگاه شامل یک سنسور تصویر 50 مگاپی،لی پشت دوربین اصلی، یک دوربین تله فوتو 32 مگاپی،لی با زوم اپتیکال 2 برابر و یک دوربین فوق عریض 48 مگاپی،لی است. دوربین جلوی 16 مگاپی،لی سلفی می گیرد و از چت تصویری پشتیب، می کند.

OnePlus 11 مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 1440 x 3216 QHD+ و نرخ رفرش 120 هرتز است. پردازنده 4 نانومتری برنامه Snapdragon 8 Gen 2 با رم 8/16 گیگابایتی LPDDR5 به همراه 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 یا 256 گیگابایت حافظه UFS 4.0 در زیر بدنه قرار دارد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی چراغ ها را روشن نگه می دارد.

اگر آ،ین به‌روزرس، OxygenOS 14، که همین آ، هفته گذشته منتشر شد، باعث از کار افتادن برنامه دوربین در OnePlus 11 می‌شود و ع،‌هایی که می‌گیرید در گا،ی ع،‌های شما نمایش داده نمی‌شوند، به OnePlus اطلاع دهید. اما حقیقتاً، احتمالاً باید منتظر بروزرس، برای رفع مشکلات باشید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/latest-oneplus-11-update-causes-camera-app-to-crash_id155268