سامسونگ ممکن است در حال آماده سازی یک ارتقا باتری قابل توجه برای گلکسی Z Flip 6 باشد

آیا شما فقط از فکر ،، صحبت ، یا شنیدن در مورد آن بیمار و خسته شده اید سری گل،ی اس 24 در حال حاضر و می خواهید به جای آن بر روی “چیزهای بزرگ بعدی” سامسونگ تمرکز کنید؟ اگرچه برای داشتن ضمانت‌های مربوط به S25 احتمالاً (بسیار) خیلی زود است، مطمئناً بحث در مورد برخی از این موارد زود نیست. پتانسیل ارتقاء و بهبود از انتظار می رود گل،ی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 در مقطعی در تابستان عرضه شوند.

اگر در شیکاگو، بوستون یا حتی واشنگتن دی سی زندگی می کنید ممکن است چنین احساسی نداشته باشید، اما تابستان چندان دور از انتظار نیست، به این م،ی که فروشنده شماره دو گوشی های هوشمند در جهان به احتمال زیاد به نهایی ، طراحی ها و مشخصات گوشی های هوشمند بسیار نزدیک است. نیروگاه های تاشو نسل بعدی آن.
البته برخی از جزئیات ممکن است تا چند ماه دیگر تغییر کند، اما اگر سامسونگ در حال حاضر ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را آزمایش می کند. Z Flip 6همانطور که افراد معمولی قابل اعتماد در Galaxy Club در هلند ادعا می کنند، قطعاً شانس خوبی وجود دارد که این تعداد از نظر تجاری در ماه جولای یا آگوست تحقق یابد.

چقدر این معامله بزرگ است؟

به طور خلاصه، هیچ راهی برای دانستن پاسخ دقیق آن سوال وجود ندارد… هنوز. اما مطمئناً می‌تو،م برخی حدس‌ها را بر اساس اندازه سلول 3700 میلی‌آمپر ساعتی تبلیغ‌شده (معروف به معمول) سال گذشته انجام دهیم. گل،ی زد فلیپ 5. اگر ارتقاء فوق الذکر به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در گل،ی زد فلیپ 6 از نظر تئوری، این جهش حدود 8 درصدی را نشان می دهد، که می تواند منجر به بهبود استقامت در دنیای واقعی 8 درصد… یا بیشتر… یا کمتر شود.

دلیلش این است که یک گوشی هوشمند چقدر بین شارژ دوام می آورد واقعی کاربران به عوامل مختلفی بستگی دارند، از اندازه باتری گرفته تا صرفه جویی در پردازنده و بهینه سازی های مختلف نرم افزاری. همانطور که گفته شد، این است همیشه ایده خوبی برای یک سازنده گوشی است که با افزایش ظرفیت سلولی شروع کند، زم، که هدف آن ارائه زمان‌های بهتر اجرا در ا،ر سناریوهای واقعی است.

در غیر این صورت، این بدون شک نشانه خوبی برای افرادی است که از آن راضی نیستند Z Flip 5عمر باتری را گل،ی زد فلیپ 5توجه داشته باشید، دو سلول مختلف با ظرفیت های 971 و 2620 میلی آمپر ساعت بسته بندی می شود که در مجموع به 3591 میلی آمپر ساعت می رسد. این عدد به رقم تبلیغ شده 3700 میلی آمپر ساعتی می رسد که البته یک روش رایج در صنعت موبایل امروزی است و با Z Flip 6.
نسل بعدی تاشو می تواند با باتری های پیشرفته 1097 و 2790 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت نامی 3887 میلی آمپر ساعت یا 4000 میلی آمپر ساعت برای همه اه، کاربردی (و بازاریابی) عرضه شود. آنچه نامشخص است (به غیر از ارقام خودمختاری حاصل برای کاربران روزانه) این است که چگونه چنین ارتقایی بر اندازه صفحه نمایش و ابعاد کلی تأثیر می گذارد. کهکشان Z Flip 6 در مقایسه با Z Flip 5.

ظرفیت باتری 4000 میلی آمپری در برابر رقبا چگونه است؟

دوستان ما این سوال بزرگتر و مهمتری برای سامسونگ است و به طور خلاصه پاسخ این است… خوب است اما عالی نیست. به ،وان مثال، موتورولا Razr میان رده (2023)، در حال حاضر یک سلول 4200 میلی آمپر ساعتی دارد که Z Flip 6 بعید به نظر می رسد مطابقت داشته باشد.
البته جدیدترین نسخه «استاندارد» Razr از نمایشگر اصلی 6.9 اینچی بزرگتر از 6.7 اینچی بهره می برد. کهکشان Z Flip 5اما جالب اینجاست که همین موضوع در مورد موتورولا ریزر پ، رده بالا نیز صدق می کند، که تنها قادر است یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی را در بدنه تقریباً ی،، فشرده کند.

بسته بندی 3700 میلی آمپر ساعتی Z Flip 5 به‌طور شگفت‌انگیزی مشخص شد که نتایج تست باتری به‌طور قابل‌توجهی پایین‌تر در تحلیل عمیق ما نسبت به غیر پ، ریزر (2023)، معروف به Razr 40، ارائه می‌شود، در حالی که کمابیش با Razr+ مطابقت دارد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/samsung-galaxy-z-flip-6-battery-upgrade-z-flip-5-expected_id154843