برای مدت محدودی، Sennheiser MOMENTUM True Wireless 3 57٪ تخفیف در Woot و هدفون هایی که کیف شما می خواهد

اگر در بازار هدفون‌های ممتاز جدید هستید، می‌تو،د مجموعه‌ای از Sennheiser Momentum 4 را با 21 درصد تخفیف در قیمت آن در آمازون ،یداری کنید. با این حال، اگر هدفون‌ها را به هدفون ترجیح می‌دهید و می‌خواهید صدای Sennheiser را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم به جای آن از MOMENTUM True Wireless 3 استفاده کنید.

در حال حاضر، هدفون‌های ممتاز با تخفیف خارق‌العاده 160 دلار در Woot به فروش می‌رسند که 57 درصد از قیمت معمول خود ی،ی 279.95 دلار کاهش می‌یابد. بله، درست است! اگر از این معامله استفاده کنید، می‌تو،د یک جفت هدفون ساخت Sennheiser با صدای عالی را فقط با 119.99 دلار تهیه کنید! با این حال، قطعاً باید عجله کنید، زیرا این یک پیشنهاد با زمان محدود است و برای 9 روز دیگر – در زمان نگارش – یا تا زم، که موجودی تمام می شود در دسترس خواهد بود. و مطمئن باشید که منابع با آن تخفیف دیوانه کننده زیاد دوام نمی آورند!

شایان ذکر است که کاهش قیمت Woot حتی از 46 درصد کاهش قیمتی که آمازون در حال حاضر روی این هدفون های عالی ارائه می دهد نیز فراتر رفته است و Woot را به بهترین مکان برای ،ید یک جفت هدفون جدید Sennheiser MOMENTUM True Wireless 3 در حال حاضر تبدیل می کند.

قبلاً گفتیم که هدفون‌ها قابلیت‌های صوتی فوق‌العاده‌ای دارند، اما از آنجایی که هر،ی ترجیحات صوتی خود را دارد، می‌تو،د به راحتی این هدفون‌ها را مطابق میل خود از طریق EQ در برنامه Sennheiser Smart Control تنظیم کنید. علاوه بر این، آنها دارای ANC سطح بالایی هستند که به طور موثر صداهای مزاحم را خاموش می کند و به شما امکان می دهد در آرامش از آهنگ های خود لذت ببرید.

آنها همچنین عمر باتری خوبی دارند و می توانند تا 7 ساعت به تنهایی دوام بیاورند. هدفون ها با قاب خود، مجموع زمان گوش دادن را تا 28 ساعت ارائه می دهند. خبر خوب این است که این پسران بد همچنین دارای رتبه بندی مقاومت در برابر آب IPX4 هستند که آنها را برای باشگاه من، می کند.

به طور خلاصه، Sennheiser MOMENTUM True Wireless 3 ارزش هر پنی را دارد، به خصوص با قیمت فعلی. آنها صدای عالی، ANC و عمر باتری را ارائه می‌دهند و برای افرادی که در بازار هستند برای هدفون‌هایی با صدای فوق‌العاده که ضرری ندارند، یک انتخاب عالی هستند. بنابراین، همین حالا سریع عمل کنید و هدفون های درجه یک جدید خود را ایمن کنید!

منبع: https://www.p،nearena.com/news/sennheiser-momentum-3-57-percent-off-woot-deal_id157588

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.