سامسونگ همچنان بر هند حکومت می‌کند، اما رقبای اصلی (از جمله اپل) به هم نزدیک‌تر شده‌اند

سامسونگ که نمی‌تواند برتری اپل را در بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده تهدید کند و نمی‌تواند کمترین اهمیت را در چین به دست آورد، همیشه به شدت به هند به‌،وان یک محرک رشد کلیدی برای تجارت عظیم جه، موبایل خود متکی بوده است.

شیائومی، ویوو و ریلمی همگی از قهرمان پیشی گرفته اند

در نگاه اول، احتمالاً تمایل دارید که آ،ین نتایج فروش گوشی های هوشمند هندی را یک پیروزی بزرگ برای سامسونگ بد،د. اما در حالی که سازندگان کهکشان مطمئناً می‌توانند از ،ب یک تاج منطقه‌ای دیگر خوشحال باشند، فاصله تا دارندگان مدال نقره و برنز بازار در طول سه ماه افتتاحیه امسال چندان آرامش‌بخش نیست.

آنچه احتمالاً باعث نگر، بیشتر در اردوگاه سامسونگ می شود، پیشرفت بزرگ گزارش شده توسط شیائومی، ویوو و ریلمی در ارقام فروش آنها در هند بین سه ماهه اول 2023 و سه ماهه اول 2024 است. ما از جهش های بزرگ به ترتیب 29، 14 و 17 درصد صحبت می کنیم. که باعث می شود پیشرفت سالانه 6 درصدی سامسونگ بسیار ساده به نظر برسد.

البته، Realme هنوز هم تنها پنجمین فروشنده بزرگ کشور است، به این م،ی که دقیقاً در موقعیتی نیست که به این زودی وضعیت برتر سامسونگ را تهدید کند. اما شیائومی و ویوو از نظر سهم بازار تنها یک درصد از قهرمان هند عقب تر هستند و اگر نرخ رشد آنها در سه ماهه آینده ثابت بماند، سال 2024 می تواند با یک مدال طلای منطقه ای جدید به پایان برسد.

خانواده گل،ی اس 24 با توجه به ارزشی که دارد (و احتمالاً ارزش زیادی دارد)، یک بار دیگر این بار در سال گذشته به ،وان یک فروشنده قوی تر از سری S23 توصیف شده است، و با کمک کاهش قیمت در آینده، مدل فوق پیشرفته جدید جدید گوشی‌های سه‌گانه همچنان می‌توانند سامسونگ را در موقعیت قدرتمند خود در هند حفظ کنند.

در همین حال، ظاهراً «احیای دوباره شیائومی» عمدتاً توسط مدل‌های پایین‌رده تا متوسط ​​مانند Redmi 13C 5G و Redmi Note 13 5G تقویت شده است، بنابراین حداقل از نقطه‌نظر حاشیه سود، سامسونگ به وضوح همچنان در حال حفظ است. عظیم برتری نسبت به رقبای خود

اپل و موتورولا نیز در هند در حال پیشرفت هستند

درست مانند چین که پاشنه آشیل سامسونگ است، هند نیز سال هاست که برای اپل نسبت به سایرین زمینه کمتری حاصلخیز بوده است. اما تایتان مستقر در کوپرتینویی در اطراف این بخش ها نیز در حال افزایش است و “رشد دو رقمی بالا” در سه ماهه اول به لطف “مدل آیفون 15 نقدی” آن به دست آمده است.

یکی دیگر از شرکت‌های آمریکایی که در هند در حال افزایش است، موتورولا است، اما باید دید که آیا به زودی این دو برند در حال رشد، پنج فروشنده برتر را مختل خواهند کرد یا سومی که ممکن است برای بسیاری از خوانندگان ما در نیمکره غربی آشنا نباشد. : اینفینی،.

در رتبه چهارم، Oppo (به استثنای OnePlus) در واقع کاهش فروش خود را بین سه ماهه اول 2023 و سه ماهه اول 2024 پس از کاهش تعداد نسخه های جدید در “محدوده های قیمت متوسط ​​​​بالا” گزارش کرد که ظاهراً ثابت کرد که استراتژی نه چندان موفقی است. .


آدریان، یک علاقه‌مند به فناوری تلفن همراه از دوران نوکیا 3310، حضوری پویا در زمینه رو،مه‌نگاری فناوری داشته است و قبل از پیوستن به P،neArena در سال 2018، در Android Aut،rity، Di،al Trends و Pocketnow مشارکت داشته است. برای تنوع ا،یستم اندروید. علی‌رغم چالش‌های ایجاد تعادل بین والدین تمام وقت و کارش، اشتیاق آدریان به گرایش‌های فناوری، دویدن و فیلم‌ها او را پرانرژی نگه می‌دارد. تعهد او به گوشی‌های هوشمند میان‌رده منجر به مجموعه‌ای متنوع از دستگاه‌ها شده است که با ترجیح او برای «من،» نسبت به «گران قیمت» از ورش،تگی شخصی نجات یافته است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/samsung-india-smartp،ne-market-leader-q1-2024-xiaomi-apple-in،g-closer_id157551