هوآوی با این ویژگی جدید در Pura 70 Ultra که در آیفون پیدا نمی‌کنید، اپل را شکست می‌دهد

هوآوی با یک دست بسته به نوآوری خود ادامه می دهد و شما را متعجب می کند که بدون تحریم های اعمال شده توسط ایالات متحده چه دستاوردهایی می تواند داشته باشد، شاید به یاد نداشته باشید، اما در 7 سپتامبر 2022، هواوی در واقع اولین شرکتی بود که ماهواره را ارائه کرد. اتصال در گوشی هوشمند میت 50 و میت 50 پرو با گذشت ساعت ها از رونمایی اپل از سری آیفون 14 با Emergency SOS از طریق ماهواره، از پیام های متنی کوتاه و ناوبری از طریق ماهواره با استفاده از شبکه ماهواره ای BeiDou چین پشتیب، ،د.
این نوآوری با Mate 60 Pro سال گذشته ادامه یافت که به کاربران امکان برقراری تماس های ماهواره ای را می داد. و به یاد داشته باشید، به دلیل قو،ن صادرات ایالات متحده که مانع از استفاده کارخانه‌های ریخته‌گری از فناوری آمریکایی برای تولید تراشه‌ها از ارسال سیلی، پیشرفته به هواوی می‌شود، سری میت 60 مجبور شد به پردازنده 7 نانومتری Kirin 9000 (AP) دو نسل پشت سر A17 3 نانومتری بسنده کند. Pro قدرتمند آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو م،.
اخیراً هواوی اولین سری پرچمدار سال 2024 خود را با نام Pura 70 معرفی کرد. هوآوی که قبلاً به ،وان سری P شناخته می‌شد، به‌طور سنتی هر سال با این تلفن‌های مبتنی بر عکاسی افتتاح می‌شود و نامگذاری جدید آن‌ها تمرکز خط را تغییر نداد (بدون جناس). به گفته هواوی سنترال، هواوی یک ویژگی ماهواره‌ای جدید مرتبط با عکاسی را به پیام‌رس، و تماس‌هایی که برای کاربران Pura 70 Ultra در دسترس خواهد بود، اضافه کرده است. این ویژگی که در هیچ گوشی دیگری از جمله آیفون در دسترس نیست، اجازه می‌دهد ع،‌های گرفته شده با دستگاه را در زم، که سیگنال تلفن همراه در دسترس نیست توسط ماهواره به اشتراک گذاشته شود.

علاوه بر اشتراک گذاری تصاویر از طریق ماهواره در Pura 70 Ultra، کاربران می توانند تماس های ماهواره ای و ارسال پیامک نیز داشته باشند. همه این قابلیت های مبتنی بر ماهواره به ،وان ویژگی هایی برای استفاده در مواقع اضطراری تبلیغ می شوند و سیگنال سلولی در دسترس نیست. برای اشتراک گذاری ع، ها از طریق ماهواره، هم فرستنده و هم گیرنده تصویر باید برنامه Changlian را روی گوشی خود نصب کنند. بدون نصب برنامه، گیرنده فقط یک پیام متنی دریافت می کند، نه تصویر ارسال شده.

پهنای باند موجود برای ارسال تصاویر از طریق ماهواره محدود است. در نتیجه، فایل های تصویری به شدت فشرده می شوند که منجر به مخدوش یا تار شدن تصاویر می شود. این یکی از دلایلی است که به کاربران گفته می شود این ویژگی فقط برای استفاده اضطراری است. یکی از سناریوهای احتمالی این است که کاربر با یک موقعیت اضطراری در یک مکان ناآشنا مواجه شود و ع،ی را ارسال کند که نشان می دهد کجا باید کمک ارسال شود.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/huawei-pura-70-sends-images-by-satellite_id157557

کتاب شیمی مواد غذایی.