تبلت پیکسل 256 گیگابایتی گوگل همچنان می تواند با قیمت های پایین تر در آمازون مال شما باشد

چند هفته پیش، پیشنهادی باورن،ی با زمان محدود را در هر دو نسخه ذخیره‌سازی تبلت پی،ل به اشتراک گذاشتیم. در حالی که آنها تمام شده اند و قبلاً از بین رفته اند، شکارچی، که نتوانستند از پیشنهاد قبلی آمازون استفاده کنند، هنوز هم می توانند 101 دلار در پیکربندی 256 گیگابایت پس انداز کنند.

در ابتدای ماه، نسخه ذخیره سازی بزرگتر را با 150 دلار تخفیف دیدیم. این همچنین پایین ترین قیمتی است که تا به حال برای تبلت در آمازون دیده ایم. در مقایسه با آن، تخفیف 101 دلاری فعلی مطمئناً قانع کننده به نظر نمی رسد. اما همچنان مدل 256 گیگابایتی را مقرون به صرفه تر می کند، به علاوه Walmart آن را با همان قیمت ارائه نمی کند. تنها گزینه دیگر شما این است که آن را در Best Buy تهیه کنید، جایی که همچنین 101 دلار ارزان تر از حد معمول است.

رقیب بسیاری از بهترین تبلت های اندرویدی، این جایگزین نسل دهم آیپد، چیزهای زیادی برای ارائه به طرفداران سخت افزار گوگل دارد. دارای یک داک شارژر بلندگو در جعبه است که به تبدیل تخته سنگ به یک دستگاه رسانه ثابت یا یک هاب خانه هوشمند کمک می کند.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این لوازم جانبی تبلت شما را نیز شارژ می کند و سرگرمی های بی وقفه را برای لذت بردن شما تضمین می کند. و هر زمان که مایلید جنبه قابل حمل چیزها را تجربه کنید، فقط تخته سنگ را از روی داک بردارید، و voilà – تبلت شما خوب است.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش لمسی 10.95 اینچی با رزولوشن 2560×1600 و حدا،ر روشنایی 500 نیت است که میزان من،ی از صفحه نمایش را برای بازی در اختیار شما قرار می دهد. در زیر کاپوت، چیپست Tensor G2 را دارید که در پی،ل 7 پرو نیز موجود است. باید توجه داشته باشیم که این پردازنده هوش مصنوعی بیشتری نسبت به ، بخار خام به شما می دهد.

این پسر بد با تنظیمات من، دوربین، عمر باتری زیاد (مخصوصاً با داک شارژ)، و اندروید 13 خارج از جعبه با حداقل پنج سال وصله‌های نرم‌افزاری، این پسر بد را به ،وان یک دستگاه مصرف رسانه کوچک عالی معرفی می‌کند. اگر وسوسه شدید که به آن سرعت دهید، بد،د که می تو،د 101 دلار در نسخه حافظه 256 گیگابایتی ذخیره کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/pixel-tablet-lower-prices-amazon_id157467