خرده فروش buzzsaw را به قیمت Pixel 8 می برد و آن را ارزان تر از Pixel 7a می کند

بهترین گوشی های هوشمند سال 2024 ارزان نیستند. حتی گوگل پی،ل 8 100 دلار گرانتر از پی،ل 7 است، اما با قیمت اولیه 699 دلار، همچنان مقرون به صرفه تر از آیفون 15 اپل و سامسونگ گل،ی اس 24 است که هر دو از 799 دلار شروع می شوند. زیرمجموعه آمازون Woot بزرگترین تخفیف تا به امروز را برای پی،ل 8 ارائه می دهد و قیمت را به سطح متوسط ​​​​می رساند.

گوشی‌های پی،ل گوگل قبلاً به دلیل دوربین‌های چشمگیرشان و پس از ادغام ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، متمایز بودند. پی،ل 8 اگر تلفنی می خواهید که بتواند کاری را انجام دهد که هیچ دستگاه دیگری قادر به انجام آن نیست، یکی از بهترین شرط های شماست.

مشخصات این گوشی برتر است: شما یک صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، آ،ین تراشه تولید شده خانگی گوگل، یک بسته دوربین توانمند و یک باتری بزرگ دارید.

تراشه Tensor G3 تمام کارهایی را که ا،ر مردم در گوشی های هوشمند خود انجام می دهند، انجام می دهد. این تراشه داخلی همچنین پشت بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی گوشی است که همه چیز را از عکاسی گرفته تا پردازش گفتار را بهبود می بخشد.

این گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپی،لی و یک سنسور فوق عریض 12 مگاپی،لی است و ع،‌های باورن،ی با رنگ‌های دقیق و جزئیات فراوان ایجاد می‌کند. همچنین ویژگی‌هایی مانند Best Take را دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد بهترین ،اصر را از میان مجموعه‌ای از تصاویر گروهی انتخاب کنید، و Magic Editor که به شما امکان می‌دهد در اطراف سوژه حرکت کنید.

را پی،ل 8 به مدت هفت سال پشتیب، خواهد شد و در این مدت، بسیاری از ویژگی های جدید را دریافت خواهد کرد. به ،وان مثال، اخیراً مدل زبان گوگل Gemini Nano را دریافت کرده است که ویژگی‌هایی مانند خلاصه ، در ضبط و پاسخ هوشمند Gboard را فعال می‌کند.

Woot 128 گیگابایتی را می فروشد پی،ل 8 با قیمت 446.49 دلار، به این م،ی که می تو،د در حال حاضر 254 دلار در آن صرفه جویی کنید. با این قیمت، این گوشی مقرون به صرفه تر از Pixel 7a است که 499 دلار قیمت دارد.

این یک مقدار جدید برای تلفن است و در حالی که قفل گوشی باز است، در حالت “جعبه باز” قرار می گیرد. این بدان م،ا نیست که کاملاً جدید نیست. فقط به این م،ی است که ،ی آن را به دلایلی مانند گرفتن ع، از آن باز کرده است.

اگر این مصالحه ای است که مایل به انجام آن نیستید، Best Buy نیز گوشی را با 150 دلار تخفیف می فروشد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/Retailer-takes-buzzsaw-to-Pixel-8-price-making-it-cheaper-than-Pixel-7a_id157278

کتاب شیمی مواد غذایی.