موتورولا گوشی میان رده Moto G64 5G را با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و سایر مشخصات دیوانه کننده رسمی کرد.

کمتر از 24 ساعت پس از اینکه ظاهراً از ورود قریب الوقوع Moto G64 5G “ev-leaked” با شعار نسبتاً مبهم “Unleash The Beast”، موتورولا تصمیم گرفته است تا تلاش های بازاریابی غیر متعارف خود را با … مستقیم به سطح بعدی برساند. بالا رونمایی از گوشی در شبکه های اجتماعی.

البته، این نباید به ،وان یک اعلامیه محصول من، در نظر گرفته شود، بلکه یک نوع از پیش اعلامیه است که هدف آن افزایش تبلیغات قبل از عرضه در 16 آوریل در هند است. آیا G64 میان رده مجهز به 5G در بازارهای دیگر در سراسر جهان نیز به فروش می رسد؟ احتمالاً، اما ما واقعاً در حال حاضر چیزی در مورد آن نمی د،م.

SoC جدید، باتری بزرگ، شارژ عالی

چیزی که ما می د،م این است که این اولین گوشی مجهز به پردازنده مدیاتک Dimensity 7025 خواهد بود که توسط سازندگان آن به ،وان “فوق العاده کم مصرف” و قادر به ارائه “سرعت بالا در همه جا” تبلیغ می شود. از آنجایی که این واقعاً برای کاربران واقعی موبایل م،ی ندارد، احتمالاً باید اشاره کنیم که این یک موضوع 6 نانومتری با یک CPU هشت هسته‌ای با کلاک تا 2.5 گیگاهرتز است.
Dimensity 7025 به هیچ وجه یک رقیب مستقیم برای پرچمدار Snapdragon 8 Gen 3 کوالکام نیست که انتظار می رود به زودی Moto Edge 50 Ultra را تامین کند. قادر به مق، با اسنپدراگون 7 نسل 3 و حتی 7+ نسل 3 از نظر عملکرد خام و بهره وری انرژی است.
در ،یب با یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی، صرفه جویی این SoC جدید احتمالاً اعداد استقامت بی نظیری را بین شارژ ارائه می دهد. و ما در اینجا فقط در مورد تلفن های ارزان قیمت 5G صحبت نمی کنیم. در عوض، انتظار داریم که Moto G64 تقریباً از بهترین گوشی‌های اندرویدی دنیا دوام بیاورد که هیچ‌کدام به آبمیوه‌گیری به این بزرگی مجهز نیستند.
طبق یک صفحه وب تبلیغاتی که قبلاً توسط Flipkart راه‌اندازی شده است، این «جانور» احتمالاً مقرون به صرفه از فناوری شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیب، می‌کند که هفته آینده «راه‌اندازی شود». حتی قابل توجه تر، این دستگاه با یک شارژر 33 واتی TurboPower در جعبه به صورت استاندارد عرضه می شود، که احتمالاً لازم نیست به شما بگوییم که کاملاً با آنچه سایر شرکت ها با بهترین تلفن های امروزی خود عرضه می کنند متفاوت است.

معر عظمت میان رده!

بقیه مشخصاتی که امروز فاش شده اند، از جمله نمایشگر 6.5 اینچی هاردکور سازگار با بازی با وضوح +FHD، قابلیت نرخ به روز رس، 120 هرتز، و پشتیب، از نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز، کمتر چشمگیر نیستند.

از آنجایی که بهترین بازی‌های موبایل از حافظه زیادی استفاده می‌کنند، موتورولا قصد دارد نه تنها 12 گیگ رم (فیزیکی) را روی Moto G64 5G قرار دهد، بلکه این امکان را نیز دارد که (عملا) آن را تا 24 گیگابایت افزایش دهد. .. اگر فضای ذخیره سازی داخلی شما اجازه دهد.

علیرغم داشتن قدرت زیاد، این پسر بد قول می دهد که “فوق العاده سبک” و “فوق العاده باریک” نیز باشد، به ترتیب 192 گرم و 8.89 میلی متر. چرا دوباره به اندروید معمولی بالا نیاز دارید؟ شاید برای عضله عکاسی اضافی، حتی اگر G64 از این منظر نیز مانند یک فشار به نظر نمی رسد، یک سیستم دوربین OIS 50 مگاپی،لی “بدون ،زش” را در پشت خود می چرخاند که همچنین دارای یک لنز ثانویه 8 مگاپی،لی با زاویه فوق عریض و یک دوربین است. سنسور 8 مگاپی،لی سوم که وظیفه عملکرد ماکرو و عمقی را بر عهده دارد.

پشتیب، نرم‌افزاری طول،‌مدت ممکن است به‌طور پیش‌بینی‌شده پاشنه آشیل گوشی باشد، زیرا موتورولا تنها می‌تواند قول ارائه یک به‌روزرس، اصلی سیستم‌عامل را پس از ارائه اندروید 14 و همچنین سه سال وصله امنیتی قوی بدهد.
البته، اگر قیمت گوشی Moto G64 5G به اندازه کافی تهاجمی باشد، ما مطمئن هستیم که بسیاری از شما این نقص را نادیده گرفته و روی نقاط قوت غیرقابل انکار این گوشی تمرکز خواهید کرد. با حتی چشمگیرتر Moto G84 5G میان رده موجود در هند با قیمتی تقریبی فقط 275 دلار، قطعاً به نظر می رسد موتورولا یک قهرمان ارزش دیگر در اینجا دارد. اما بیایید منتظر بم،م و قیمت های رسمی را در 16 آوریل قبل از عجله در نتیجه گیری ببینیم.

آدریان، یک علاقه‌مند به فناوری تلفن همراه از دوران نوکیا 3310، حضوری پویا در زمینه رو،مه‌نگاری فناوری داشته است و قبل از پیوستن به P،neArena در سال 2018، در Android Aut،rity، Di،al Trends و Pocketnow مشارکت داشته است. برای تنوع ا،یستم اندروید. علیرغم چالش‌های ایجاد تعادل بین والدین تمام وقت و کارش، اشتیاق آدریان به گرایش‌های فناوری، دویدن و فیلم‌ها او را پرانرژی نگه می‌دارد. تعهد او به گوشی‌های هوشمند میان‌رده منجر به مجموعه‌ای متنوع از دستگاه‌ها شده است که با ترجیح او برای «من،» نسبت به «گران قیمت» از ورش،تگی شخصی نجات یافته است.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/motorola-moto-g64-5g-official-specs-features-launch-date_id157141