واتس اپ فیلترهای جدید چت را برای کمک به مکان یابی مکالمات خوانده نشده و گروهی راه اندازی می کند

واتس اپ همیشه برای بهبود نحوه ارتباط ما با دیگران در حال تکامل است و آ،ین به روز رس، آن بر بهبود سازماندهی و جستجو در چت های شما متمرکز شده است. پس از به‌روزرس، اخیر که به ما امکان پین ، پیام‌ها را داد، مارک زاکربرگ یکی دیگر از ویژگی‌های هیجان‌انگیز را معرفی کرد – فیلترهای اختصاصی چت.

این فیلترها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مکان‌یابی مکالمات خاص را در تاریخچه چت‌تان سریع‌تر و آسان‌تر می‌کنند، به‌خصوص زم، که بسیاری از آنها در حال انجام هستند. در حال حاضر، دو فیلتر زیر موجود است:

  • خوانده نشده: ایده آل برای دریافت پیام هایی که ممکن است از دست داده باشید. تمام چت های فردی شما را که حاوی پیام های خوانده نشده است نمایش می دهد و به شما کمک می کند پاسخ های خود را اولویت بندی کنید و نشان های اعلان را پاک کنید.
  • گروه ها: ایده آل برای یافتن آن مکالمه مهم گروهی. با یک ضربه، می‌تو،د همه چت‌های گروهی خود را در یک مکان ببینید، به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت به بحث‌ها با خانواده، دوستان، همکاران یا هر گروه دیگری که عضو آن هستید دسترسی داشته باشید. این شامل زیرگروه‌های درون انجمن‌ها می‌شود، و تضمین می‌کند که یک مکان مرکزی برای همه مکالمات گروهی خود دارید.

پیش از این، جستجوی چت های خوانده نشده با استفاده از نوار جستجو و فیلتر ، بر اساس وضعیت پیام انجام می شد. این فرآیند، در حالی که کاربردی بود، به مراحل اضافی نیاز داشت. فیلتر جدید اختصاصی «خوانده نشده» این مراحل اضافی را حذف می‌کند و گزینه‌های فیلتر به راحتی در دسترس را در خط مقدم لیست چت قرار می‌دهد. این یک پیشرفت قابل توجه برای کاربر، است که مکرراً چت های فردی متعددی را انجام می دهند و می خواهند راهی سریعتر برای شناسایی مکالماتی که به توجه آنها نیاز دارد داشته باشند.

فیلتر «گروه‌ها» به یکی دیگر از مشکلات دیرینه کاربران واتس‌اپ می‌پردازد. برای ،، که در تعداد قابل توجهی از چت‌های گروهی شرکت می‌کنند، پیمایش در فهرست چت برای یافتن گروه‌های خاص می‌تواند زمان‌بر و دشوار باشد. به گفته WaBetaInfo که اولین بار در مورد این اطلاعیه گزارش داد، توانایی فیلتر ، چت های گروهی یکی از درخواست های محبوب کاربران بوده است.

اگر می‌خواهید این ویژگی را امتحان کنید، مطمئن شوید که به‌روزترین نسخه واتس‌اپ را روی دستگاه اندروید یا iOS خود نصب کرده‌اید که می‌تو،د مستقیماً از اپ استور یا فروشگاه Google Play استفاده کنید. این فیلترها یک گام مثبت در پاسخ به بازخورد طول، مدت کاربران را نشان می دهند، بنابراین مشاهده در نهایت پیاده سازی آنها یک رفتار خوشایند است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/whatsapp-chat-filters-group-conversations_id157391

کتاب شیمی مواد غذایی.