جدیدترین گوشی موتورولا یک گوشی فوق‌العاده مقرون به صرفه 90 هرتزی با دوربین فوق‌العاده قدرتمند است.

چه چیزی بعد از Moto G04 سطح پایه در خانواده گوشی های اندرویدی فوق گسترده موتورولا می آید؟ اگر “Moto G05” را حدس زدید، کاملاً می تو،م بفهمیم که چرا ذهن شما به آنجا رفته است. و این احتمال وجود دارد که آن مدل در مقطعی در سال آینده عرضه شود.

با این حال، تا آن زمان، طرفداران پول نقد این شرکت در بازارهای “منتخب” در سراسر اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقا و آسیا باید به یک Moto G04s تازه رونمایی شده بسنده کنند.

برگه‌های مشخصات اساساً از یک جنبه و فقط از یک جنبه متفاوت هستند، که البته بسیار مهم است و باعث می‌شود Moto G04s با قیمت ،ده‌فروشی پیشنهادی 119 یورو در قاره کهن ،ید بسیار هوشمندانه‌تری داشته باشد.

در حالی که Moto G04 با یک دوربین 16 مگاپی،لی در عقب کاملاً ساده عرضه می‌شود، نوع «s» دارای ضربه‌هایی است که تا 50 مگاپی،ل را می‌گیرد در حالی که فناوری Quad Pixel را برای «حساسیت 4 برابری بهتر در نور کم» یکپارچه می‌کند.

به نظر می رسد یک سنسور تصویربرداری فوق العاده پیشرفته برای چنین تلفن مقرون به صرفه ای دیوانه کننده باشد، و باور کنید یا نه، Moto G04s چند ،ت سخت افزاری دیگر نیز در آستین خود دارد.

ما در مورد صفحه نمایش LCD IPS 90 هرتزی با وضوح پایین اما با نرخ تازه سازی بالا صحبت می کنیم که قطر نسبتاً سخاوتمندانه 6.56 اینچی دارد، باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز به قابلیت شارژ سریع 15 واتی و عملکرد تقویت رم که برای انجام کارهای چند منظوره شما طراحی شده است. زم، که 4 گیگ حافظه (فیزیکی) استاندارد برای ادامه فعالیت‌های شما کافی نیست، به سطح بعدی بروید.

اگرچه بدیهی است که از مواد بسیار درجه یک ساخته نشده است، اما Moto G04s با روکش مات و چهار رنگ پر جنب و جوش، از جمله آبی ساتن، مشکی کنکورد، سبز دریایی و نارنجی طلوع آفتاب، مطمئناً می تواند چندین نقطه نظر را به خود جلب کند.

این گوشی قدیمی که از پردازنده Unisoc T606 پشتیب، می‌کند، قطعاً فریاد نمی‌زند (حتی در مقایسه با سایر گوشی‌های ارزان قیمت موجود)، اما اندروید 14 را در بخش نرم‌افزاری اجرا می‌کند، که اساساً کاربر نرم‌افزاری را تضمین می‌کند. تجربه. حیف که شانس عرضه رسمی این مدل در ایالات متحده به اندازه پیروزی نیویورک نی، در یک بازی قهرم، NBA در آینده نزدیک است.

آدریان، یک علاقه‌مند به فناوری تلفن همراه از دوران نوکیا 3310، حضوری پویا در زمینه رو،مه‌نگاری فناوری داشته است و قبل از پیوستن به P،neArena در سال 2018، در Android Aut،rity، Di،al Trends و Pocketnow مشارکت داشته است. برای تنوع ا،یستم اندروید. علیرغم چالش‌های ایجاد تعادل بین والدین تمام وقت و کارش، اشتیاق آدریان به گرایش‌های فناوری، دویدن و فیلم‌ها او را پرانرژی نگه می‌دارد. تعهد او به گوشی‌های هوشمند میان‌رده منجر به مجموعه‌ای متنوع از دستگاه‌ها شده است که با ترجیح او برای «من،» نسبت به «گران قیمت» از ورش،تگی شخصی نجات یافته است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/motorola-moto-g04s-new-ultra-affordable-p،ne-specs-features-price_id157123