یک دوربین پشتی تکی و یک اسنپدراگون 8 نسل 2: این گوشی گران‌تر از گلکسی اس 24 اولترا خواهد بود.

چگونه می خواهید برای تلفنی در سال 2024 که دارای یک دوربین پشتی تکی است و چیپست 2022 اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام را بسته بندی می کند، دلار گران قیمت – احتمالاً بیش از 1500 دلار – بپردازید؟

عالی به نظر می رسد، درست است؟

در عوض، یک نقطه قرمز روشن دریافت خواهید کرد. بله، هر زمان که “قیمت بالا” و “یک نقطه قرمز” را با هم می بینید، می تو،د مطمئن باشید: این همان لایکا است!

لایکا البته یکی از شناخته شده ترین برندهای عکاسی در جهان است. دوربین ها و لنزهای این افسانه آلم، بسیار گران هستند. محصولات لایکا به دلیل کیفیت ساخت استثنایی و طراحی مینیمالیستی خود مشهور هستند.

اگر به هواوی یا شیائومی علاقه دارید، احتمالاً در مورد لایکا شنیده اید – اولی شراکت موفقی با برند آلم، داشت. پس از اینکه ایالات متحده چندین سال پیش هواوی را تحریم کرد، لایکا به شراکت شیائومی روی آورد که در سال جاری Xiaomi 14 Ultra به اوج خود رسید.

علیرغم حضور در بازی عکاسی از سال 1869، لایکا تنها دو گوشی هوشمند را تا کنون عرضه کرده است (هر دو مدل شارپ Aquos هستند):
در حال حاضر، سومین گوشی در افق وجود دارد، Leica Leitz P،ne 3. قیمتی برای آن در حال حاضر وجود ندارد، اما هر دو گوشی قبلی لایتز با قیمت بالای 1500 دلار عرضه شدند. بنابراین، هیچ دلیلی در دنیا وجود ندارد که انتظار داشته باشیم Leica Leitz P،ne 3 ارزانتر از این باشد. این وحشیانه است، زیرا پرچمدار حدا،ری Galaxy S24 Ultra از 1299 دلار شروع می شود.

جدیدترین گوشی بیجو لایکا به تازگی در ژاپن معرفی شده است و احتمالاً یک محصول انحصاری برای سرزمین طلوع خورشید است.

چه چیز خاصی در مورد آن وجود دارد؟

Leitz P،ne 3 با ثبت لحظات شخصی شما در تصاویر با بالاترین کیفیت، شادی خالص را – هر روز و هر ث،ه – به ارمغان می آورد.

این چیزی است که صفحه رسمی محصول Leitz P،ne 3 می گوید. این پسر بد جلا، مشخصات فنی زیر را نیز به روی میز خواهد آورد:

  • سیستم عامل: اندروید 14
  • وزن: حدود 209 گرم
  • صفحه نمایش: 6.6 اینچی WUXGA+ (2730 x 1260 پی،ل) Pro IGZO OLED
  • دوربین اصلی: سنسور 1 اینچی، وضوح 47.2 مگاپی،ل، فاصله کانونی معادل 19 میلی متر، دیافراگم f/1.9
  • دوربین سلفی: وضوح 12.6 مگاپی،ل، فاصله کانونی معادل 27 میلی متر، دیافراگم f/2.3
  • چیپست: اسنپدراگون 8 نسل 2
  • حافظه: 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه، کارت microSDXC پشتیب، می شود (تا 1 ترابایت)
  • ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

این به نظر می رسد … خوب، غیر الهام بخش. فقط این نیست که یک دستگاه پریمیوم 2024 دارای اسنپدراگون 8 نسل 2 است. فقط سنسور فوق الذکر (1 اینچی، 47.2 مگاپی،ل) احتمالاً از Leitz P،ne 2 قرض گرفته شده است. از آنجایی که سال 2024 است، تأکید بر روی نرم افزار است. از چیزها Leitz P،ne 3 نیز از این قاعده مستثنی نیست. با وجود داشتن تنها یک دوربین در پشت (بدون زاویه فوق عریض، بدون زوم snapper)، سازندگان آن ادعا می کنند که می تواند ظاهر سه لنز با مارک Leica M را شبیه سازی کند (به زبان ساده، این چیزهای فانتزی است!):

این موتور نرم‌افزاری توسعه‌یافته، ظاهر سه لنز معروف لایکا M را شبیه‌سازی می‌کند: Noctilux-M 1:1.2/50، Summilux-M 1:1.4/28 و Summilux-M 1:1.4/35. ویژگی انحصاری “دیافراگم متغیر” شبیه سازی طیف وسیعی از توقف های دیافراگم از f/1.2 یا f/1.4 تا f/8 را امکان پذیر می کند. این اجازه می دهد تا بوکه، وینیت و رندر نورافکن کنترل شود.

پس تو هستی که خیلی به ابزارهای لو،؟

یا… ترجیح می دهید یک پرچمدار ~ 1000 دلاری تهیه کنید که هم دوربین های فوق عریض و هم دوربین های زوم را در کنار دوربین اصلی خود دارد؟

منبع: https://www.p،nearena.com/news/leitz-p،ne-3-official_id157297