اکنون فرصتی برای صرفه جویی در Galaxy Tab S8+ با 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد.

آیا از طریق کاهش قیمت سخاوتمندانه 220 دلاری آمازون در Galaxy Tab S8+ با 128 گیگابایت، فرصت ،ب یک تبلت عالی را از دست دادید؟ ناامید نشوید، زیرا ما به تازگی چیز بهتری پیدا کرده ایم تا به شما نشان دهیم که در حال حاضر بسیار فعال و قابل استفاده است! ما در مورد کاهش شگفت‌انگیز 25 درصدی در پیکربندی 512 گیگابایتی صحبت می‌کنیم که قیمت را به زیر 900 دلار می‌رساند. مسلما، ما این مدل ذخیره سازی حدا،ر را با قیمت های پایین تر در جشن جمعه سیاه سال گذشته دیده ایم. این مدل همچنین تخفیف های سخاوتمندانه تری را در فروشگاه رسمی سامسونگ دیده است. با این حال، همانطور که می د،د، جمعه سیاه خیلی وقت پیش بود و همه افراد یک واحد یدکی برای معامله ندارند.

ی،ی کاهش قیمت 300 دلاری فعلی در Best Buy در واقع به همان اندازه که می تواند باورن،ی است، به ویژه با توجه به اینکه تاجر، مانند آمازون و والمارت با این مدل احساس سخاوتمندی نمی کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید بیشترین سود را به دست آورید، قبل از پایان آن، با خیال راحت ماشه را فشار دهید.

گل،ی تب اس 8 پ، که همچنان با بسیاری از بهترین تبلت های موجود در بازار رقابت می کند، دارای صفحه نمایش فوق العاده 12.4 اینچی Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. صفحه نمایش حتی کوچکترین جزئیات را با تمام شکوه خود ثبت می کند و به شما تصاویری نفس گیر می دهد که شما را به شخصیت های تلویزیونی مورد علاقه تان نزدیک می کند. این تبلت با کمک چهار بلندگوی استریو، تجربه پخش و بازی سطح بالایی را ارائه می دهد.

با اسنپدراگون 8 نسل 1 زیر کاپوت خود و 16 گیگابایت رم، این پسر بد به وضوح نباید با عملکرد عالی خود شما را ناامید کند. علاوه بر این، سامسونگ حالت DeX Mul،asking را در اختیار شما قرار می دهد تا کارهای اضافی را روی Galaxy Tab S8+ خود انجام دهید. این ویژگی به شما امکان می دهد تا بدون نیاز به اتصال دستگاه های خارجی، قابلیت های کامل لپ تاپ خود را کشف کنید.

تبلت اندرویدی که در بخش دوربین و باتری به همان اندازه چشمگیر است، قطعاً با قیمت فعلی خود در Best Buy بهترین انتخاب است. ممکن است چند سال پیش منتشر شده باشد، اما سازنده متعهد به چهار سال به‌روزرس، سیستم‌عامل است، به این م،ی که باید حداقل تا چند سال دیگر از آن استفاده شود.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/galaxy-tab-s8-plus-512gb-،mize-savings_id155173