اعضای کلاس چک دوم غیرمنتظره ای را از شکایت کلاسی علیه اپل دریافت می کنند

در سال 2022، اپل شروع به ارسال مبالغ پرداختی به مشتریان در رابطه با یک کت و شلوار ک،ی کرد که با پرداخت 95 میلیون دلار پرداخت شد. در این شکایت ادعا شده بود که اپل با فرستادن مشتری، که واجد شرایط دریافت یک دستگاه جایگزین شده بود، شرایط گارانتی تمدید شده AppleCare خود را نقض کرده است. شرایط AppleCare از اپل خواسته می‌شود تا هر زمان که دستگاه جایگزینی درخواست می‌شود، دستگاهی را به مشتریان بفرستد که از نظر عملکرد و قابلیت اطمینان، جدید یا معادل جدید باشد.

منهای هزینه های وکالت، 68 میلیون دلار برای پرداخت شاکیان باقی مانده است. هر شاکی مبلغ 14 دلار را دریافت کرد. این برای نشان دادن تفاوت بین آیفون بازسازی شده و آیفون جدید کافی نیست، اما وکلای شاکی به نوعی فکر ،د که این معامله خوبی بود و در حالی که قاضی آن را امضا کرد، آن را پذیرفتند. اکنون، شاکی، که چک اول را دریافت کرده اند، به طور غیرمنتظره ای چک دوم به مبلغ 26.18 دلار ارسال شده است که تقریباً دو برابر پرداخت اصلی است.
یکی از ،، که چک دوم را دریافت کرد، ویرایشگر 9to5Mac مایکل پوتاک بود و مبلغ کلی او از این کت و شلوار به 40.18 دلار رسید که احتمالا برای پذیرایی از همکارانش با یک وعده غذایی من، کافی نیست. شاید تعجب کنید که چرا اپل تصمیم گرفت پول بیشتری به شاکیان بفرستد و پاسخ ساده است. همه اعضای ک، پرداخت اولیه خود را باز،ید ن،د (آنها برای انجام این کار مهلت داشتند) و در نتیجه پول اضافی در صندوق تسویه باقی ماند. این پول بین اعضای ک، که پرداخت اولیه خود را قبل از پایان مهلت باز،ید ،د، توزیع شد.

به ،، که چک دوم را دریافت ،د، توصیه شد که “چک ضمیمه شده فقط تا 15 می 2024 معتبر است. لطفاً سریعاً واریز کنید.” به ندرت پیش می‌آید که اعضای ک، در یک کت و شلوار ک،ی، پاداش دوم را دریافت کنند، اما در این مورد، این اتفاق افتاد و ما تقریباً مطمئن هستیم که این پرداخت، صندوق تسویه حساب را از بین می‌برد. به عبارت دیگر، اعضای ک، نباید انتظار داشته باشند که چکی مربوط به این دعوی را هر دو سال یکبار دریافت کنند که گویی مستمری است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/cl،-members-receive-surprise-second-check-apple-cl،-action-suit_id154404

سامسونگ احتمالا حالت light performance را به سری گلکسی s23 می‌آورد.