قرارداد Pixel 6 Pro آمازون برای کسانی است که نمی‌خواهند برای داشتن یک تلفن با کیفیت پول زیادی بدهند

سال 2024 است. سخت افزار گوشی های هوشمند به حدی پیشرفت کرده است که پرچمداران نسل فعلی مانند پی،ل 8 برای حفظ علاقه به هوش مصنوعی متمایل شده اند. و هر چقدر هم که فوق العاده به نظر برسد، همه به فناوری پیشرفته در جیب خود نیاز ندارند، به خصوص ،، که تصمیم گرفته اند در امور مالی خود عاقل تر باشند. برای این افراد، آمازون 45 درصد تخفیف برای پی،ل 6 پرو ارائه می دهد.
یک پرچمدار سابق اغلب انتخاب بهتری نسبت به آ،ین مدل میان رده است. اگر نمی خواهید بیش از 500 دلار برای یک گوشی ،ج کنید اما بدون ویژگی هایی مانند صفحه نمایش 120 هرتزی و دوربین تله فوتو نمی تو،د انجام دهید، بهتر از این کار نمی تو،د انجام دهید. پی،ل 6 پرو.
دوتایی پی،ل 6 به گوگل کمک کرد تا نش، واقعی در صنعت ایجاد کند و جانشینان آن همچنان به همان فلسفه سخت افزاری و نرم افزاری پایبند باشند. این صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی دارد و از Google Tensor پشتیب، می کند. البته Tensor جدیدترین تراشه گوگل نیست، اما عملکرد تحسین برانگیزی دارد و بعید به نظر می‌رسد که هیچ مشکل یا کاهش سرعتی را تجربه کنید.
دلیل دیگری برای رفتن به پی،ل 6 پرو بیش از میان رده‌های با قیمتی مشابه، سیستم دوربین سه‌گانه عالی آن است که ع،‌های پر جنب و جوش و با جزئیات را تولید می‌کند. می‌تو،د به آن اعتماد کنید تا چالش‌برانگیزترین ع،‌ها را به راحتی انجام دهد.

این تلفن همچنین دارای ویژگی‌های جالب و منحصر به فرد پی،ل است، مانند حالت حرکت هنری که پس‌زمینه‌ها را محو می‌کند و پاک‌کن جادویی که از شر اشیاء ناخواسته خلاص می‌شود. آن صندلی با تمام لباس های تا شده شما

را پی،ل 6 پرو با قیمت 899 دلار در آمازون به فروش می رسد اما می تو،د 404 دلار در آن صرفه جویی کنید. این قیمت را به همان قیمت Pixel 7a می رساند که دارای صفحه نمایش کوچکتر 90 هرتزی و دو دوربین عقب است.

این گوشی تا اوا، سال 2026 پشتیب، خواهد شد، اما البته پس از آن هنوز هم قابل استفاده خواهد بود.

دریافت کنید پی،ل 6 پرو اگر یک گوشی درجه یک با عملکرد قوی، نرم افزار فوق العاده و سیستم دوربین چشمگیر می خواهید، اما به زنگ ها و سوت های ارائه شده توسط مدل های جدید اهمیتی ندهید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/Amazons-Pixel-6-Pro-deal-is-for-t،se-w،-dont-want-to-،-money-to-get-a-quality-p،ne_id154397