جوانه‌های تجاری Jabra Evolve 2 با تخفیف کمیاب و جالب آمازون به فروش می‌رسند

در حالی که تعداد زیادی هدفون بی سیم عالی وجود دارد که می تو،د همین الان با قیمت کمتر از 100 دلار یا حتی ،یداری کنید خوب کمتر از 100 دلار برای هر جفت، بسیاری از این گزینه های بسیار کم هزینه دقیقاً با تصویری که بیشتر افراد ممکن است بخواهند در محل کار خود ایجاد کنند، مطابقت ندارند.

اگر به دنبال جایگزینی قدرتمند و ظریف برای ایرپاد پرو 2 پیشرو در صنعت هستید، هم برای استفاده تجاری و هم برای استفاده شخصی، می‌ترسیم که احتمالاً مجبور شوید «پول AirPods Pro 2» را ،ج کنید.
به ،وان مثال، ما در حال صحبت از 200 دلار یا بیشتر هستیم، به ،وان مثال، جوانه های Ja، Evolve 2 در حال حاضر به قیمت 40 دلار یا بیشتر زیر قیمت لیست نسبتاً عجیب 241.98 دلار آمازون رسیده اند. اگر این تخفیف چندان قابل توجه به نظر نمی رسد، ممکن است بخواهید توجه داشته باشید که دقیقاً همان محصول از فروشگاه الکترونیکی تجاری-محور سازنده آن با قیمت 304 دلار در زمان نوشتن این مقاله در دسترس است.

همچنین به همان اندازه مهم است که به این نکته اشاره کنیم که آمازون به ندرت این توله‌ها را با این نوع تخفیف می‌فروشد، اگرچه جوانه‌های Evolve 2 با قیمتی حتی پایین‌تر از همین چند ماه پیش برای جمعه سیاه 2023 در دسترس هستند.

Ja، Evolve 2 که در اوا، سال 2022 عرضه شد و به ،وان “ایرباد منتخب حرفه ای ها” به بازار عرضه شد، در اینجا با قیمت بسیار ویژه به فروش می رسد و با بسیاری از قابلیت های پیشرفته مشابه مصرف کننده مجهز شده است. گرا Elite 8 Active یا Elite 10 در حالی که در میان دیگر گواهینامه های ارزشمند مایکروسافت تیمز را اضافه می کند.

توجه داشته باشید، سایر برنامه های جلسه مجازی نیز به طور رسمی پشتیب، می شوند، و با فناوری MultiSensor Voice، می تو،د مطمئن باشید که همه تماس های کاری (و شخصی) شما با وضوح کامل انجام می شود.

معتادان به کار احتمالاً از عمر باتری 8 ساعته جوانه‌های تخفیف‌خورده Evolve 2 نیز خوشحال می‌شوند، که واضح است که می‌تو،د به راحتی با یک کیس شارژ بی‌سیم همراه، به نمره استقامت کلی حداقل 33 ساعت برس،د. سپس شما دارای IP57 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستید که اینها را برای استفاده در باشگاه و خارج از منزل در (تقریبا) هر شرایط آب و هوایی ایده آل می کند، همچنین قابلیت حذف نویز فعال درجه یک و پشتیب، HearThrough را برای ارائه کامل ترین و منعطف ترین تجربه شنیداری ممکن فراهم می کند.

بحث در مورد جذابیت جوانه های تجاری Ja، Evolve 2 از نقطه نظر طراحی نیز دشوار است، به خصوص اگر دوست دارید تا حد زیادی در دفتر کار بدون توجه باشید در حالی که در فاصله نزدیک تا حد ممکن جذاب و «حرفه ای» به نظر می رسید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/ja،-evolve-2-business-earbuds-amazon-deal-rare-discount_id154432