اکنون می‌توانید تبلیغ ستاره‌دار Super Bowl T-Mobile را ببینید

هفته گذشته درباره برنامه جدید قدرد، از مشتریان T-Mobile به نام Magenta Status به شما گفتیم. دومی با مش،ان T-Mobile به گونه ای رفتار می کند که آنها VIP هستند و ما را به تبلیغ Super Bowl می رساند که ارائه دهنده بی سیم قصد دارد یکشنبه در طول بازی بزرگ اجرا کند. این نقطه به مدت شصت ث،ه در طول سه ماهه دوم اجرا خواهد شد و چندین ستاره مشهور را نشان می دهد که در حال “بازرسی” برای حضور در یک تبلیغ Magenta Status هستند.
برای دومین سال متوالی، بردلی کوپر و مادرش گلوریا ظاهر می شوند تی موبایلآگهی بازرگ، Super Bowl. از دیگر افراد حاضر می توان به لورا درن، ستاره پارک ژوراسیک، تی موبایل کهنه سربازان تبلیغات زک براف و دونالد فیسون (از اسکراب) کت و شلوار ستاره های گابریل ماخت و پاتریک جی آدامز، کامن و جنیفر هادسون. در طول تبلیغ، گوینده صدا می‌گوید: «همه در حال تست دادن هستند تا دریافت کنند تی موبایل وضعیت سرخابی است و مانند یک VIP با شما رفتار می شود.”

تصویر کوچک ویدیو

در این آگهی به برخی از مزایایی که Magenta Status به آنها می دهد اشاره شده است تی موبایل مش،ین مانند عدم نیاز به بازگرداندن ماشین کرایه ای به دلار با باک پر. این قطعاً یک امتیاز خوب است، مانند بلیت 5 دلاری فیلم که Magenta Status به همه افراد تحت پوشش یک تی موبایل طرح. هر ماه یک فیلم انتخاب می شود و برای این ماه، آن فیلم «باب مارلی: یک عشق» است که از 14 فوریه به سینماها می آید.

اعضای Magenta Status همچنین نرخ ویژه ای در اتاق های هتل هیلتون دریافت می کنند (15٪ تخفیف) و تا 31 مارس 2025، تی موبایل مشتریان به طور خودکار به Hilton Honors Silver ارتقا می یابند و مزایایی مانند Wi-Fi رایگان، پنجمین شب اقامت رایگان با جوایز و موارد دیگر را به آنها می دهد. این برنامه “مزایای ممتاز برندهایی را که دوست دارید” ارائه می دهد و تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک فرد باشید تی موبایل مشتری. یا همانطور که اپراتور در یوتیوب می‌گوید، “…خوشبختانه، برای استفاده از این امتیازات عالی و معروف، نیازی به معروف بودن ندارید.”

Magenta Status در 13 فوریه و تی موبایل مشتریان باید برنامه T Life، برنامه جدید خانه برای پاداش را نصب کنند تی موبایل سه شنبه ها این اپلیکیشن با زدن این لینک برای کاربران iOS در دسترس است. اگر شما یک تی موبایل مش، و صاحب یک گوشی اندرویدی، روی این لینک کلیک کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/t-mobile-releases-its-super-bowl-ad-early_id155205